تاریخ انتشار: 1397/09/11 21:33
کد خبر: 119331

آمار می‌گوید؛ قلعه‌نویی بهتر از برانکو و شفر

سپاهان این فصل، دو برابر استقلال و 14 گل بیشتر از پرسپولیس زده است.
آمار می‌گوید؛ قلعه‌نویی بهتر از برانکو و شفر

 صدرنشین لیگ، هجومی ترین تیم این فصل هم هست. سپاهانِ قلعه نویی علاقه زیادی به حفظ توپ ندارد و طبق آمار مالکیتی که متریکا منتشر کرده، معمولا نیمی از جریان مسابقه، توپ را به حریف می دهد. ولی زمانی که توپ در مالکیت سپاهان است، انقدر حمله می کند و گل می زند که حالا با اختلاف گلزن ترین تیم لیگ است.

سپاهان این فصل 26 گل زده، یعنی فقط با یک بازی بیشتر، 14 گل بیشتر از پرسپولیس زده است. آماری که به خوبی قدرت خط آتش تیم قلعه نویی را نشان می دهد. سپاهان از حیث ناکامی در گلزنی هم بهترین عملکرد را بین همه تیم ها داشت. در این فصل فقط دو تیم توانستند مقابل خط حمله قلعه نویی مقاومت کنند و گلی از این تیم نخورند.

در بقیه آمارهای فنی تهاجمی هم سپاهان صدرنشین است. تیم قلعه نویی بیش از همه تیم های لیگ دروازه رقیبانش را با شوت تهدید می کند. سپاهان در هر مسابقه به طور متوسط نزدیک به 5 شوت در چارچوب می زند که تاثیر زیادی در ترسناک بودن این تیم دارد.

نرخ تبدیل شوت به گل سپاهان هم از همه تیم های دیگر بهتر است. مهاجمان قلعه نویی در شوت زدن دقت بالایی هم دارند و حدود 40درصد از شوت هایی که می زنند در چارچوب است و دروازه بان حریفان را مجبور به واکنش می کند. سپاهان در این آمار هم بهترین تیم لیگ است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dzmyj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تازه ترین آرا کمیته انضباطی در خصوص سه باشگاه لیگ برتری اعلام شد