تاریخ انتشار: 1397/09/12 12:23
کد خبر: 119256

مبعلی:همیشه دوست داشتم با فولاد یا استقلال تهران از فوتبال خداحافظی کنم

افشین قطبی در اولین نشست خود در تیم فولاد از ایمان مبعلی به عنوان سمبل استعدادهای خوزستانی یاد کرد.بازیکنی که با فولاد قهرمان ایران شد و حالا عضو استقلال خوزستان است و نقش بازیکن مربی را در این تیم دارد.
مبعلی:همیشه دوست داشتم با فولاد یا استقلال تهران از فوتبال خداحافظی کنم

ایمان مبعلی، کاپیتان استقلال خوزستان که در دو بازی اخیر تیمش برابر استقلال و سایپا تهران در کنار کریم بوستانی وظیفه هدایت بازیکنان را برعهده داشت، در خصوص مصدومیتش گفت:من مقابل استقلال تهران از ناحیه نازک نی پا دچار مصدومیت شدم و مقداری ترک دید. حالا بهتر هستم و به من گفتند طی دوران ۲۰ تا ۲۵ روز می‌توان به فوتبال بازگردم.

 

کاپیتان استقلال خوزستان در خصوص شرایط قهرمان سابق ایران گفت: وقتی ۶ امتیاز از ما کم کردند شرایط سخت‌تر شد. آقای یزدی برای این تیم زحمت کشید و آن ۱۰ امتیازی هم که داشتیم بچه‌ها با جان و‌ دل جمع کردند. مشکلات زیادی داشتیم اما چند مسابقه آخر طبق میل ما پیش نرفت و مدیریت باشگاه تصمیم به برکناری سرمربی گرفت. یک روز قبل از بازی با استقلال این اتفاق افتاد و آقای پورموسوی آمدند و ایشان هم همان شب استعفا کردند. آقای مسعودی هم با بنده صحبت کردند گفتند شما در کنار آقای بوستانی مربی باشید و تیم را جمع کنید. استقلال تهران هم محکوم به برد بود و بهتر از ما بودند و سه امتیاز را به دست آوردند. شرایط تیم قبل از دیدار خیلی بد بود و اصلا هیچ تمرکزی بر روی بازی نداشتیم.

 

وی ادامه داد:

 

آقای پورموسوی برای آمدن به استقلال دو دل بودند. آقا سید مربی و رفیق خوب من هستند. آن شب لیدر به باشگاه آمد و گفت سرپرست تیم باید برود. من هم به عنوان کاپیتان تیم رفتم گفتم لیدر حقی ندارد شب قبل بازی به هتل آمده و این سخنان را مطرح کند. سرپرست تیم با این همه مشکلات کنار آمده و تلاش خود را کرده است. پورموسوی هم وقتی شرایط را دید تصمیم گرفت که نیاید.

 

مبعلی بازی با سایپا را بهترین دیدار استقلال خوزستان دانست و گفت:

 

این بازی بهترین نمایش تیم ما بود. بازیکنان استقلال خوزستان با تمام توان و روح خودشان حاضر شدند. در شرایط عادی سایپا از ما سرتر است. علی دایی مربی آن‌هاست و بازیکنان خوبی دارند و از ساختار درست بهره می‌برند. یکی از بهترین بازی‌های ما بود که امتیاز هم برای تیم داشت.

 

این هافبک باتجربه شرایط استقلال خوزستان را مبهم دانست و‌گفت:هنوز مشخص نیست چه کادری کار در استقلال خوزستان را ادامه می‌دهند. قرار است این هفته جلسه‌ای در باشگاه برگزار شده و‌ در خصوص آن تصمیم‌گیری شود. مربی‌های خارج از گود هم  زیاد هستند و دوست دارند به استقلال خوزستان آمده و در لیگ برتر فعالیت کنند.

 

ستاره سابق باشگاه فولاد خوزستان درباره آمدن افشین قطبی به این تیم گفت: من همیشه فولاد را دوست دارم. فوتبال حرفه‌ای را از اینجا شروع کردم و به تیم ملی رسیدم. با فولاد قهرمان شدم و جزو لژیونرهای  فوتبال ایران قرار گرفتم. همه اینا دلایل عشق من به باشگاه فولاد است. من با آقای قطبی در جام ملت‌های آسیا کار کردم و به اعتقادم بهترین گزینه در این شرایط بود. آقای قطبی مربی هستند که برای فوتبال ایران قابل احترام هستند. فولاد در این چند سال اسیر حاشیه و نتایج بد شده است. امکانات سخت افزاری فولاد عالی است اما تماشاگران از تیم فاصله گرفته‌اند. با آمدن افشین قطبی طرفداران فولاد خیلی خوشحالند و انرژی خاصی به آن‌ها القا شده است. آن چیزی که من می‌بینم آقای قطبی امسال هم می‌توانند با فولاد موفق شده و سهمیه آسیایی کسب کنند. بازیکنان خوزستانی احساسی هستندو آقای قطبی هم استاد ارتباط برقرار کردن با این بازیکنان. به نظرم در  همین لیگ هم موفق می‌شوند. اهواز به اعتقادم در این شرایط بهترین جایی بود آقای قطبی آمدند.

 

ایمان مبعلی در رابطه با احتمال بازگشتش به فولاد خوزستان در تعطیلات نیم فصل یا خداحافظی هم  گفت:من الان با استقلال هستم و باید ببینم چه چیزی پیش می‌آید. من همیشه دوست داشتم با فولاد یا استقلال تهران از فوتبال خداحافظی کنم. حالا باید ببینیم چه چیزی می‌شود.اما من همیشه دوست دارم به عنوان بازیکن یا مربی در کنار فولاد باشم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3epnky

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مبعلی از مستطیل سبز خداحافظی میکند؟