تاریخ انتشار: 1397/09/12 19:51
کد خبر: 119191

نظر کادر پزشکی استقلال درخصوص فرشید باقری

فرشید باقری، هافبک تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز (دوشنبه) آبی پوشان غایب بود، ولی کادر فنی این تیم امیدوار است که او در بازی برابر سپیدرود به میدان برود.
نظر کادر پزشکی استقلال درخصوص فرشید باقری

فرشید باقری با مصدومیتی جزئی از ناحیه مچ پا مواجه شده است و همین موضوع باعث شد تا وی به کلینیک باشگاه برود. با این وجود کادر فنی استقلال امیدوار است که باقری به بازی برابر سپیدرود برسد.

بیژن طاهری، مربی استقلال در خصوص وضعیت باقری به خبرنگار تسنیم گفت: فرشید مصدومیتی جزئی دارد و ما به او استراحت دادیم. البته شرایط باقری در مجموع خوب است و ما امیدواریم که این بازیکن را در بازی با سپیدرود در اختیار داشته باشیم.

وینفرد شفر: به طارق گفتم در ایران دروازه ها کوچک تر است که شوت نمی زنی؟!/ کارهای خوبی با گرو نکردند اما مانند یک پدر دستش را می گیرم 

پژمان منتظری هم در حال حاضر وضعیت مناسبی برای همراهی استقلال دارد و شفر تصمیم نهایی را در خصوص حضور این بازیکن در بازی برابر سپیدرود خواهد گرفت. این در حالی است که استقلال همچنان داریوش شجاعیان، محسن کریمی، مرتضی آقاخان و آرمین سهرابیان را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

دیدار سپیدرود رشت - استقلال تهران در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر از ساعت 15 روز جمعه 15 آذر ماه در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vg8aj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگرانی شفر در میانه زمین؛ فرشید دغدغه وینفرد!