تاریخ انتشار: 1397/09/13 12:48
کد خبر: 119094

منصوریان - پرسپولیس؛ سنجش بزرگ علیرضا مقابل پرفسور

از معدود مربیانی که مقابل پرسپولیسِ برانکو موفق بوده، علیرضا علیرضا منصوریان، سرمربی کنونی ذوب آهن است که کارش را به تازگی با این تیم استارت زده است.
منصوریان - پرسپولیس؛ سنجش بزرگ علیرضا مقابل پرفسور

 او در بازی رفت لیگ پانزدهم با نفت توانست پرسپولیس را با تساوی یک - یک متوقف کند و در بازی برگشت هم با دو گل برنده شد. این شکست بعد از 21 هفته برای پرسپولیس رقم خورد و نه تنها رکوردش را خراب کرد، بلکه قهرمانی آن فصل را هم از برانکو و تیم تهاجمی‌اش گرفت چرا که باعث شد پرسپولیس از استقلال خوزستان عقب بیفتد و در نهایت با تفاضل گل کمتر قهرمانی را به حریف خوزستانی تقدیم کند.

به لطف همین دو بازی، منصوریان سرمربی استقلال شد که در بازی رفت پرسپولیس را بدون گل متوقف کرد اما در بازی برگشت این تیم را که در اوج بود، 3 بر 2 شکست داد. در آن مسابقه پرسپولیس چهره تهاجمی‌تری داشت اما منصوریان درست مثل بازی با نفت، تیم برانکو را غافلگیر کرد‌. فصل بعد از آن پرسپولیس قدرتمند برانکو در نزدیکی انتقام از منصوریان بود که او را برکنار کردند و وینفرد شفر هم دربی را باخت.

منصوریان بعد از ترک استقلال تا همین دو هفته پیش تیم نداشت و حالا که سرمربی ذوب‌آهن شده، بعد از یک باخت و یک تساوی باید با پرسپولیس دیدار کند. دیداری که پرسپولیسی‌ها آن را فرصتی می‌دانند برای انتقام‌گیری از علیرضا منصوریان. در واقع برانکو تا قبل از اینکه منصوریان تیمش را کامل بشناسد، فرصت گرفتن سه امتیاز و انتقام باخت‌های لیگ پانزدهم و شانزدهم را خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yvbya

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو - منصوریان؛ به دنبال اولین!