تاریخ انتشار: 1397/09/13 14:22
کد خبر: 119081

برانکو - مسلمان؛ قیامت در اصفهان

رویارویی برانکو و مسلمان اگر حساس‌تر از تقابل برانکو و منصوریان نباشد، کم‌اهمیت‌تر از آن هم نیست. به ویژه که ستاره پیشین پرسپولیس حالا بازوبند کاپیتانی ذوب‌آهن را هم به بازو می‌بندد و همین هفته پیش با یک پنالتی دروازه فولاد را باز کرد.
برانکو - مسلمان؛ قیامت در اصفهان

محسن مسلمان بعد از سال‌ها به ذوب‌آهن برگشته و شاگرد مردی شده که در تیم امید هم مربی‌اش بود و رابطه دوستانه‌ای با هم دارند. به احتمال زیاد علیرضا منصوریان با در نظر گرفتن آنچه بین مسلمان و برانکو گذشته، در بازی با پرسپولیس هم این بازیکن را با بازوبند کاپیتانی به میدان خواهد فرستاد.

شاید خیلی‌ها تصورشان این باشد که مسلمان در این بازی سراغ برانکو ایوانکوویچ نرود و با همبازیان سابقش هم برخوردی سرد داشته باشد اما واقعیت این است که او به شکلی حرفه‌ای سلیقه برانکو را درک کرده و با این موضوع و جدایی‌اش از پرسپولیس تا حدودی کنار آمده است. پس می‌توانیم انتظار داشته باشیم که پیش از بازی سراغ برانکو برود و با بازیکنان پرسپولیس هم برخورد گرم و صمیمانه‌ای داشته باشد.

پیش‌بینی برخورد دوستانه هواداران با محسن مسلمان هم که دیگر کار سختی نیست. هوادارانی که کل فصل قبل و در زمان نیمکت‌نشینی این بازیکن نام او را صدا زدند اما برانکو سر حرفش ایستاد و به مسلمان خیلی کم میدان داد.

با این حال از آنجا که مسلمان به نوعی از پرسپولیس کنار گذاشته شد و بر خلاف میل باطنی‌اش پرسپولیس را ترک کرد، حتما هواداران باز هم تحویلش می‌گیرند و او تشویق خواهد شد و این خودش بهترین اهرم است برای بالا بردن انگیزه‌های این بازیکن برای اثبات توانایی‌هایش به برانکو که از او امید بریده بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gp755

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محسن مسلمان در پرسپولیس برانکو دوباره زنده شد؛ اخلاق مسلمان را نمیتوان عوض کرد

حبیب زاده بهتر از قبل؛ پرتلاش و دونده
بهترین بازیکن دیدار دوتیم فولاد و ذوب آهن