تاریخ انتشار: 1397/09/13 17:20
کد خبر: 119064

طاهری: بین بازیکنان اصلی و نیمکت‌نشین استقلال فاصله‌ای وجود ندارد

بیژن طاهری، مربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، این تیم با قدرت و بدون واهمه از حریفان در لیگ قهرمانان آسیا شرکت خواهد کرد.
طاهری: بین بازیکنان اصلی و نیمکت‌نشین استقلال فاصله‌ای وجود ندارد

بیژن طاهری در مورد وضعیت فعلی استقلال گفت: ما قبلاً هم گفته بودیم که برای بهتر شدن نیاز به زمان داریم، چون باید به یک ترکیب و هارمونی ثابت می‌رسیدیم. در این مدت غیبت بازیکنان برای‌مان مشکل‌ساز شد، ولی الان وضعیت بهتر است. در حال حاضر بین بازیکنان اصلی و نیمکت‌نشین فاصله‌ای وجود ندارد و بازگشت مصدومان هم شرایط را خیلی بهتر خواهد کرد. واقعاً انتخاب 11 نفر برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت برای سرمربی بسیار سخت است و بازیکنان استقلال انگیزه زیادی برای درخشیدن در این تیم دارند.

مربی تیم فوتبال استقلال در ادامه افزود: ما در دو بازی اخیر شش امتیاز گرفتیم و حالا برای قرار گرفتن در کورس قهرمانی نیاز به دو برد دیگر داریم. بازی با سپیدرود و پدیده سختی‌های خاص خودش را دارد، ولی تلاش می‌کنیم تا این دو بازی را هم ببریم و به کورس قهرمانی اضافه شویم.

وی درباره نیمکت‌نشینی مرتضی تبریزی و اینکه گفته می‌شود این بازیکن در تمرینات انگیزه ندارد، تصریح کرد: این موضوع درست نیست و اتفاقاً تبریزی با انگیزه زیادی تمرین می‌کند تا خودش را به ترکیب اصلی برساند. همه بازیکنان ما تلاش می‌کنند تا در ترکیب اصلی باشند و در نهایت شفر تصمیم می‌گیرد چه کسی بازی کند.

طاهری راجع به گروه سخت تیم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا هم اظهار داشت: ما قبلاً هم تجربه قرار گرفتن در چنین گروهی را داشتیم، اما موفق عمل کردیم. استقلال در آسیا از هیچ تیمی نمی‌ترسد و مطمئن باشید که با قدرت در این بازی‌ها حاضر خواهیم شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pdkgr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماجدی: کار استقلال در ماه‌های آینده خیلی سخت است