تاریخ انتشار: 1397/09/13 22:20
کد خبر: 119012

دل پر گل‌محمدی از حمایت‌های پشت‌پرده از استقلال

سرمربی تیم پدیده مشهد می‌گوید سیدجلال بعد از آن که از حضور در جام جهانی بازماند، دیگر انگیزه ادامه همکاری با تیم ملی را نداشت.
دل پر گل‌محمدی از حمایت‌های پشت‌پرده از استقلال

 یحیی گل‌محمدی و پدیده در لیگ این فصل همه فوتبال‌دوستان را مجذوب خودشان کرده‌اند؛ تیمی که چراغ خاموش با شایستگی به صدر جدول رسید و حالا شانه به شانه مدعیان در کورس قهرمانی است. دیروز فرصتی مناسب بود تا با سرمربی موفق این روزها از هر دری صحبت کنیم که بخش‌هایی از آن را در ادامه می‌خوانید:

معجزه یحیی در پدیده! به سبک تیم‌های گواردیولا بیشترین مالکیت توپ را در اختیار دارید...

بحث معجزه نیست، بحث تمرکز و تمرین است؛ البته یک موضوع دیگر هم در این بین وجود دارد که علاوه بر مالکیت و گردش بالای توپ، سرعت تیمی و پاسکاری بسیار بالایی داریم و کمتر این امکان را به حریف می‌دهیم که صاحب توپ شود. خدا را شکر روش‌های ما تاکنون عالی جواب داده است.

یحیی گل‌محمدی چه جاه‌طلبی‌ای با تیمش دارد؛ قهرمانی، کسب سهمیه یا...؟

بحث این است که مربی باید ببیند در کدام باشگاه کار می‌کند. اگر امکانات خوب داشته باشید و... مطمئناً داعیه قهرمانی و سهمیه و به قول شما جاه‌طلبی خواهید داشت، اما تیم ما امکانات و پول کافی ندارد به همین دلیل من و تیمم منطقی فکر می‌کنیم.

از آرزوهای بزرگ‌تان با پدیده حرف بزنید.

ما امسال شاید یک‌دهم تیم‌های مدعی دیگر هم هزینه نکردیم، اما بازیکنان ما آرزوهای بزرگی دارند که می‌خواهند به آن برسند و برای آن تلاش می‌کنند.

از ماشین‌سازی بپرسیم یا از دیدارتان با استقلال؟!

ما که در ابتدا باید به مصاف ماشین‌سازی برویم، اما دوست دارم از طریق روزنامه شما بگویم بازی ما با استقلال به شکل عجیبی لغو شد و همه فهمیدند فشارهایی از بالا آورده‌اند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l8dde

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لغو بازی ما و استقلال به شخصیت سازمان لیگ ضربه زد!