تاریخ انتشار: 1397/09/14 15:46
کد خبر: 118934

رجبی: نساجی بیشترین ضرر را از ناحیه داوری خورده است

حمیدرضا رجبی، مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت که برای بازی با پیکان مهاجم ندارند.
رجبی: نساجی بیشترین ضرر را از ناحیه داوری خورده است

حمیدرضا رجبی که به جای جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار نساجی مقابل پیکان حضور یافته بود، گفت: در این بازی متأسفانه مهاجم نداریم.‌ عباس‌زاده و نظری در بازی قبلی آسیب دیدند و دو ماه غایب خواهند بود. رحمان جعفری هم امروز آسیب دید و شجاعی نیز یکی از نزدیکانش فوت کرده است و شرایط روحی خوبی ندارد.

مربی تیم فوتبال نساجی افزود: پیکان تیم بسیار خوبی است که مجید جلالی سه سال روی نیمکت این تیم حضور داشته است. فکر می‌کنم این فصل هم هدف آنها کسب سهمیه بوده، اما چند هفته‌ای است که نتایج خوبی کسب نکرده‌اند. می‌دانیم که مقابل پیکان شرایط سختی خواهیم داشت، اما تلاش خواهیم کرد تا بازی خوبی ارائه کنیم و نتیجه لازم را بگیریم.

رجبی در پاسخ به این سؤال که آیا در نیم‌فصل دوم برنامه‌ای برای تقویت نساجی دارند یا خیر، گفت: در نیم‌فصل همه تیم‌ها نقاط ضعف و قوت خود را شناخته‌اند. ما هم پیگیری خواهیم کرد تا دنبال تقویت تیم در نیم‌فصل دوم باشیم. البته همان‌طور که می‌دانید جذب بازیکن خوب در نیم‌فصل دوم بسیار سخت است، اما در این خصوص تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد.

وی درباره اینکه فریدون اصفهانیان تأکید کرده داوری‌های خوبی در این فصل انجام شده است، اما باشگاه نساجی همچنان به عملکرد داوران اعتراض دارد، تصریح کرد: به گواه اکثر کارشناسان بیشترین ضرر را از ناحیه داوری تیم نساجی خورده است. با این حال باشگاه ما می‌داند که این اشتباهات سهوی بوده و کسی به عمد سوتی علیه ما نمی‌زند. به جرات می‌گویم شاید 10 امتیاز با داوری از ما گرفته شده و گل‌هایی زده‌ایم که داوران سهواً آن را مردود اعلام کرده‌اند. شاید اگر امتیازهای از دسته رفته با اشتباهات داوری را گرفته بودیم اکنون جزو شش هفت تیم ابتدایی جدول بودیم. البته اشتباهات داوری هم جزئی از فوتبال است و ما به سلامت داوران‌مان اذعان داریم، اما تقاضا می‌کنیم که آنها با تمرکز بیشتری قضاوت کنند تا داوری‌های بهتری را شاهد باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j6z7z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مربی نساجی: برای ما که تازه به لیگ برتر صعود کرده‌ایم هضم اشتباهات داوری دشوار است