تاریخ انتشار: 1397/09/14 23:21
کد خبر: 118873

شایعات جدید برای نقل و انتقالات تی تی ها؛ سه ستاره ملی جدید در راه تیراختور!

باشگاه تراکتورسازی شرایط خاصی را دنبال می کند و چون باشگاهی متمول و پولدار به حساب می آید، در آستانه شروع فصل نقل و انتقالات غرق در شایعات شده است.
شایعات جدید برای نقل و انتقالات تی تی ها؛ سه ستاره ملی جدید در راه تیراختور!

 تراکتورسازان تبریزی علاقه خاصی به جذب ستاره‌های شاغل در فوتبال ایران دارند و این موضوع را در سال‌های گذشته نیز بار‌ها ثابت کرده اند. آن‌ها سابقا بازیکنان بزرگی، چون علی کریمی، کریم انصاری فرد، ادینهو، محمد نصرتی، قاسم حدادی فر، شجاع خلیل زاده، بختیار رحمانی، سروش رفیعی و… را در ترکیب شان داشتند و حالا هم احسان حاج صفی، اشکان دژاگه و مسعود شجاعی را در ترکیب شان می‌بینند.

با این حال برای فصل نقل و انتقالات پیش رو، خبر‌های جالبی می‌شنویم. گویا قرار است تراکتوری‌ها باز هم دست به خرید بازیکنان جدیدی بزنند و به خصوص جای بازیکنان خارجی جدا شده را پر کنند. یکی از قوی‌ترین این شایعات، احتمال جذب سه مهاجم تیم ملی است!

کانال‌های هوادار در تبریز با جدیت خاصی از جذب رضا قوچان‌نژاد، کریم انصاری فرد و مهدی طارمی صحبت می‌کنند و اعتقاد دارند همه مذاکرات انجام شده و زمینه حضور این بازیکنان در تبریز ساخته شده، فقط یک امضا پای برگه قرارداد می‌زنند و تمام!

البته محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی گفته بود وقتی بخواهد بازیکنی جذب، هیچ کس از آن خبردار نمی‌شود درست مثل جذب شجاعی و دژاگه که هیچ کس متوجه آن نشد. حال باید دید چه اتفاقاتی در انتظار تراکتورسازان است.

از سوی دیگر، شایعات زیادی در مورد جدایی این سه بازیکن از باشگاه های شان می شنویم با این حال کار بسیار سختی است که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی، تراکتورسازی بتواند این سه بازیکن را به جمع یاران خود اضافه کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36kv9e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکایت تراکتورسازی از استوکس و اروین به فیفا