تاریخ انتشار: 1397/09/15 00:13
کد خبر: 118866

مصدومان تیم ملی فوتبال به جام ملت‌های آسیا می‌رسند

بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان که دچار مصدومیت شده اند، با رفع آسیب دیدگی در جام ملت‌های آسیا حضور خواهند داشت.
مصدومان تیم ملی فوتبال به جام ملت‌های آسیا می‌رسند

 تیم ملی فوتبال ایران که در گروه D جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات با تیم های یمن، ویتنام و عراق همگروه است، باید در نخستین گام به مصاف شاگردان جان کوسیان در یمن بروند و در صدد هستند تا با هدایت کارلوس کی روش، طلسم ۴۳ سال قهرمان نشدن در رقابت های جام ملت ها را بشکنند.

دغدغه اصلی کارلوس کی روش، مصدومیت بازیکنان تاثرگذار تیم ملی (پژمان منتظری، مرتضی پورعلی گنجی، سعید عزت اللهی، علیرضا جهانبخش) بود، اما خبر خوش برای فوتبالدوستان  ایرانی و کادرفنی، رفع مصدومیت آنها تا شروع بازی های جام ملت ها است و به طور قطع مرد پرتغالی تیم ملی می تواند از آنها در ترکیب خود استفاده کند.

درحال حاضر منتظری و جهانبخش شروع به تمرین کرده اند و خبرهای رسیده حاکی از آن است که عزت اللهی، هافبک باشگاه ردینگ انگلیس هم تا چند روز دیگر تمرینات را آغاز می کند تا برای بازی های لیگ چمپیونشیپ ( لیگ دسته اول انگلیس ) آماده شود. 

البته مصدومیت پورعلی گنجی شدیدتر از این بازیکان بود، اما مصدومیت این بازیکن هم تا زمان اردوی پایانی تیم ملی و بازی های جام ملت های آسیا رفع خواهد شد تا در تیم ملی زوج او و مجید حسینی تشکیل شود. کی روش روی این ۴ بازیکن جوان که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه عملکرد خوبی داشتند، حساب ویژه ای باز کرده و امیدوار است تا در جام ملت ها از آنها استفاده کند.

تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت های آسیا شانس زیادی برای قهرمانی دارد و در گروه D با تیم های یمن، ویتنام و عراق همگروه است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rgmgy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی عراق: تنها به صعود از مرحله گروهی فکر نمی‌کنیم