تاریخ انتشار: 1397/09/15 13:02
کد خبر: 118831

کمیته داوران در انتظار برخوردی جدی با سرمربی پرسپولیس

در پایان بازی پرسپولیس – ذوب آهن با وجود برتری سرخپوشان برانکو صحبت های تندی را مطرح کرد که مصاحبه او با واکنش هایی از سوی باشگاه ذوب آهن و سپاهان روبرو شد.
کمیته داوران در انتظار برخوردی جدی با سرمربی پرسپولیس

برانکو در بخشی از صحبت هایش گفت برخی نمی خواهند تیم او قهرمانی اش را در لیگ برتر تکرار کند اما پرسپولیس دوباره قهرمان لیگ برتر خواهد شد و انتظار دارد داوری ها برای تیم او همانند قضاوت برای تیم های سپاهان و ذوب آهن باشد.

این صحبت ها واکنش داوود رفعتی، رئیس دپارتمان داوری را به همراه داشت. او در این باره گفت: «واقعاً از این صحبت‌های برانکو تعجب می‌کنم. این صحبت‌ها از شخصیت ایشان به دور است. اگر این‌گونه است چطور پرسپولیس قهرمان شد؟ داوران ما نه با پرسپولیس، نه با استقلال و تراکتورسازی و نه با هیچ تیمی دشمنی ندارند. آن هفته که داوری به نفع پرسپولیس بود آن‌ها خوب بودند و امروز برایم عجیب است که برانکو با وجود پیروزی مقابل حریف اعتراض می‌کند.»

صحبت های برانکو همان طور که اشاره شد علاوه بر ذوب آهن و سپاهان ناراحتی کمیته داوران را به همراه داشت و حالا کمیته داوران منتظر است کمیته انضباطی برخورد جدی با سرمربی تیم پرسپولیس داشته باشد. در صحبت هایی که با یکی از اعضای کمیته انضباطی داشتیم اشاره به این نکته داشت پرونده در دست بررسی است و آنها منتظر گزارش سازمان لیگ برتر در این زمینه هستند و بر اساس گزارش تنظیم شده از سوی سازمان لیگ برتر در این باره تصمیم می گیرند.

برانکو به تازگی با تذکر از سوی دبیر کل برای صحبت هایی که علیه کارلوس کی روش داشت، مواجه شد که البته سرمربی تیم پرسپولیس خیلی این تذکر را جدی نگرفت و به طنز از کنار این ماجرا عبور کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dzoww

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم منتخب هفته چهاردهم لیگ برتر (عکس)
اختصاصی فرتاک ورزشی|