تاریخ انتشار: 1397/09/15 17:08
کد خبر: 118803

توضیحات شیری درخصوص زمان حضورش در تمرینات پرسپولیس

مدافع راست پیکان امروز با لباس شخصی در نیمکت این تیم حضور یافته تا به سوژه رسانه‌ها تبدیل شود؛ بازیکنی که با توجه به ثبت قراردادش با پرسپولیس به زودی باید به تمرینات این تیم اضافه شود.
توضیحات شیری درخصوص زمان حضورش در تمرینات پرسپولیس

مهدی شیری جزو خریدهای ابتدای فصل پرسپولیس محسوب می‌شود و با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی سرخپوشان از نیم فصل قرار بود به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ اضافه شود. با این حال با تصمیم مجید جلالی این بازیکن در آخرین بازی نیم فصل از لیست پیکان خط خورده و با حضور در کنار این تیم با لباس شخصی به سوژه اصحاب رسانه در استادیوم شهدای شهر قدس تبدیل شد.

مدافع راست پیکان در خصوص حضورش در استادیوم علیرغم خط خوردن از لیست بازی گفت: من سه سال در این باشگاه بودم و تعلق خاطر دارم و امیدوارم امروز هم بهترین نتیجه را بگیریم. می‌خواستم در آخرین بازی نیم فصل در کنار هم‌تیمی‌هایم باشم و امروز نیز امیدوارم یک نتیجه فوق العاده و خوب کسب کنیم تا بتوانیم از بدشانسی‌های هفته‌های گذشته فاصله بگیریم.

وی درباره اینکه چرا در این بازی در لیست تیم قرار نگرفته گفت: علت خاصی ندارد و آخرین بازی است و فسخ قراردادم را هم گرفته‌ام و همانطور که گفتم این تیم برایم همیشه ارزشمند است و امروز هم اینجا حاضر هستم با امیدواری زیاد تا یک نتیجه خوب را شاهد باشیم.

شیری که با توجه به قراردادش باید نیم فصل به پرسپولیس اضافه شود درباره زمان حضورش در جمع سرخپوشان گفت: نمی دانم و مشخص نشده از چه زمانی به پرسپولیس اضافه شوم.

مدافع پیکان در پایان در خصوص اینکه آیا این تیم قادر است از ناکامی‌های چند هفته اخیر فاصله گیرد گفت: آقا مجید مربی باتجربه است و سال‌ها در این فوتبال بوده و با این شرایط آشنایی دارد. می داند چه کند تا از این شرایط خارج شویم و امیدوارم امروز نیز به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48rv5l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جلالی: خدمات پرسپولیس و برانکو به فوتبال بر کسی پوشیده نیست