تاریخ انتشار: 1397/09/15 23:21
کد خبر: 118757

پدیده - ماشین سازی؛ مهاجری به تیم سابقش رسید/ یحیی صدر را بغل می‌کند

از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج فارس، تیم های پدیده و ماشین سازی تبریز، در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.
پدیده - ماشین سازی؛ مهاجری به تیم سابقش رسید/ یحیی صدر را بغل می‌کند

شاگردان یحیی گل محمدی پس از شکست هفته نخست مقابل پرسپولیس، در لیگ برتر شکست نخورده بودند تا اینکه هفته گذشته مقابل سپاهان اصفهان شکست خوردند. پدیده در لیگ امسال نمایش های بسیار خوبی از خود ارائه کرده است و هم امتیاز با تیم سپاهان، با 29 امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار گرفته است. پدیده در دیدار مقابل سپاهان می توانست به گل برسد و بازنده نباشد اما دفاع خوب سپاهان مانع از گلزنی بازیکنان این تیم شد. شاگردان گل محمدی می توانند با پیروزی مقابل ماشین سازی بار دیگر صدرنشین شوند.

ماشین سازی در هفته چهاردهم مقابل پرسپولیس با بدشانسی و گل دقیقه 92 شجاع خلیل زاده شکست خورد. شاگردان مهاجری در هفته های اخیر نمایش های بسیار خوبی از خود ارائه کرده بودند. این تیم پس از روی کار آمدن مهاجری، در لیگ برتر، پیش از دیدار مقابل پرسپولیس شکست نخورده بود. سبز پوشان تبریزی، در بازی های اخیر با کمبود بازیکن روبرو بوده اند. شاگردان مهاجری امیدوار هستند که دست پر از مشهد به تبریز بازگردند.

کوبل داوری:

موعود بنیادی فر - حسن یوسفی - رضا قیم - محمدجواد رحیم‌زاده - ناظر: ابراهیم میرزابیگی

77

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gp7q9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترس پرسپولیس از دچار شدن به سرنوشت استقلال!