تاریخ انتشار: 1397/09/16 00:58
کد خبر: 118746

کسر سه امتیاز از قرمزهای پایتخت

شاگردان برانکو ایوانکوویچ از شرایط امتیازی فصل گذشته خود در این مقطع سه امتیاز کمتر تاکنون در اختیار گرفته‌اند.
کسر سه امتیاز از قرمزهای پایتخت

بازی‌های سنگین و دشوار لیگ قهرمانان فشار زیادی به تیم نحیف و رنجور برانکو وارد کرد اما بدتر از آن، برنامه فشرده لیگ برتر بود که پرسپولیس را مجبور کرد هر 5-4 روز یک بار به میدان برود. با این حال بعد از بازی در فینال لیگ قهرمانان آسیا که موجب شد پرسپولیس از نظر روانی و بدنی کاملا تخلیه شود، قرمزها به خوبی از بازی‌های لیگ برتری‌شان امتیاز جمع کردند.

پرسپولیس بعد از بازی برگشت مقابل کاشیما برابر پیکان، تراکتورسازی، ماشین‌سازی و ذوب‌آهن به میدان رفته و از این چهار دیدار 10 امتیاز گرفته است. حالا پرسپولیس از 13 بازی خود 27 امتیاز دارد که میانگین آن برای هر بازی می‌شود 07/2 امتیاز. در واقع تیم برانکو به میانگین امتیاز مدعیان قهرمانی لیگ برتر رسیده اما همچنان نسبت به خودش در مقطع مشابه فصل گذشته عقب‌تر است چرا که این تیم از 13 بازی فصل پیش 30 امتیاز یعنی سه امتیاز بیشتر از امروز گرفته بود.

با اینکه پرسپولیسی‌ها تا امروز شکست نخورده‌اند اما دو تا مساوی‌ بیشتر از فصل پیش دارند و عملکرد خط حمله این تیم هم ضعیف‌تر بوده است. تیم برانکو در پایان هفته سیزدهم فصل پیش 22 گل زده بود اما این فصل در 13 بازی، 13 گل زده است. در عوض تعداد گل‌های خورده این تیم در 13 بازی فصل قبل 6 گل بود که امسال به 4 گل کاهش پیدا کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yvboy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پروفسور از اعتماد به عالیشاه دست نکشید!