تاریخ انتشار: 1397/09/16 12:07
کد خبر: 118735

حذف یکباره دو استقلالی از لیست شفر

دو بازیکن خارجی استقلال که شایعات زیادی در موردشان شنیده می شد، همراه آبی ها به رشت نرفتند.
حذف یکباره دو استقلالی از لیست شفر

تیم فوتبال استقلال امروز در حالی در شهر رشت به مصاف سپیدرود می‌رود که دو بازیکن خارجی خود به نام‌های الحاجی گرو و مارکوس مارتین نویمایر را در اختیار ندارد.

از چند روز قبل می‌گفتند گرو دچار سرماخوردگی شده، اما معمولا بازیکنان سرماخورده بعد از دو روز تمرین می‌کنند و همراه تیم‌ها به سفر می‌روند تا هر طور شده، به تیم شان کمک کنند، اما احتمالا وضعیت بیماری گرو وخیم‌تر از این‌ها بوده که دو روز تمرین نکرد و بازی با سپیدرود را نیز از دست داد.

مهم‌تر از آن، اما خط خوردن نویمایر از لیست وینفرد شفر بود. نه خبری در مورد مصدومیت این بازیکن در جایی منتشر شده بود و نه گزارشی از مشکلات احتمالی اش خواندیم. حتی در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان نیز برای دقایقی به میدان رفت و با یک حرکت دیدنی، تیر دروازه حریف آبادانی را لرزاند، اما با این حال نامش در لیست مسافران رشت دیده نشد.

معما وقتی عجیب‌تر می‌شود که به یاد بیاوریم دیدار استقلال برابر سپیدرود، آخرین بازی نیم فصل اول برای آبی پوشان به شمار می‌رود و آن‌ها منتظر شروع نقل و انتقالات می‌مانند. اگر این پازل‌ها را به یکدیگر بچسبانیم، شاید موضوع جدایی این دو بازیکن که با رقم‌های سرسام آوری به استقلال آمده بودند، معما را حل کند. دو بازیکنی که هیچ سودی برای استقلال نداشتند و مثلا قرار بود جای مامه تیام و سرور جپاروف را پر کنند!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k7bqx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



استقلال همیشه حرفی برای گفتن داشته است