تاریخ انتشار: 1397/09/16 15:01
کد خبر: 118718

کنایه طرفداران سپیدرود به هواداران استقلال + عکس

درحالی‌که کمتر از یک ساعت و نیم تا آغاز بازی سپیدرود و استقلال تهران باقی‌مانده مسیرهای منتهی به ورزشگاه دارای بار ترافیکی روانی هستند.

درحالی‌که کمتر از دو ساعت به آغاز دیدار حساس سپیدرود مقابل استقلال تهران باقی‌مانده ظرفیت طرفداران تیم مهمان پر شده است.

*با وجود هوای بارانی استقبال خوبی از دیدار دو تیم انجام‌گرفته است و مسیرهای منتهی به ورزشگاه سردار جنگل رشت دارای بار ترافیکی روانی هستند.

*بلیت‌فروشی مسابقه از ساعت 10 در ورزشگاه سردار جنگل رشت آغازشده است و هواداران هر دو تیم استقبال خوبی از این بازی به عمل آورده‌اند، پیش‌بینی می‌شود برای نخستین بار در لیگ هجدهم ظرفیت ورزشگاه سردار جنگل رشت تکمیل شود.

*جایگاه طرفداران استقلال در ورزشگاه سردار جنگل پر شده است ولی طرفداران سپیدرود که جایگاه‌های بیشتری در اختیار دارند همچنان در حال ورود به استادیوم هستند.

*برای تسهیل ایاب و ذهاب هواداران محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای منتهی به ورزشگاه سردار جنگل اعمال‌شده است و از ساعت 14 تا 18 تردد وسایط نقلیه سنگین در این مسیرها ممنوع است، مسیر سراوان – فومن نیز از ساعت 16:30 تا تخلیه کامل ورزشگاه یک‌طرفه اعلام‌شده است.

*با مساعدت شهرداری رشت تعداد 25 دستگاه اتوبوس برای از میدان انتظام تا ورزشگاه سردار جنگل رشت برای سرویس‌دهی به هواداران فعال است، این اتوبوس‌ها از ساعت 12 در حال سرویسی دهی هستند.

هواداران سپیدرود با شعار "غریبه پرست" به هواداران استقلال تهران طعنه می‌زنند و علیه آن‌ها شعار سر می‌دهند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rgmbm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم استقلال خواستار جدایی از آبی پوشان شد