تاریخ انتشار: 1397/09/16 15:09
کد خبر: 118717

توضیح باشگاه استقلال در مورد جذب قوچان نژاد و جباروف

خبر مذاکره باشگاه استقلال با رضا قوچان نژاد مهاجم سابق تیم ملی ایران و سرور جباروف هافبک ازبکستانی جدی‌تر از گذشته مطرح شده است.
توضیح باشگاه استقلال در مورد جذب قوچان نژاد و جباروف

باشگاه استقلال در صدد تقویت این تیم برای نیم فصل دوم لیگ برتر است و طبق گفته مدیرعامل این باشگاه، بازیکنانی که مدنظر کادر فنی قرار داشته باشند به این تیم اضافه خواهند شد. هرچند هنوز به صورت رسمی لیست خرید وینفرد شفر سرمربی استقلال منتشر نشده است، اما خبر‌ها حاکی از مذاکره مسئولان باشگاه با گزینه‌های مدنظر شفر است.

یکی از این بازیکنان سرور جباروف هافبک ازبکستانی است که گفته می‌شود در ازای گرفتن طلب فصل گذشته خود، قرار است نیم فصل به استقلال اضافه شود. همچنین از رضا قوچان نژاد مهاجم پیشین تیم ملی و بازیکن فعلی تیم آپوئل قبرس هم به عنوان دیگر گزینه استقلال یاد می‌شود.

علی خطیر معاون باشگاه استقلال در واکنش به خبر مذاکره باشگاه با این دو بازیکن، از رسانه‌ها خواست اجازه بدهند استقلال در آرامش کارش را جلو ببرد.

خطیر گفت: نمی‌خواهم در این ارتباط صحبت کنم. هنوز نقل و انتقالات شروع نشده است و نمی‌خواهم راجع به گمانه زنی‌ها صحبت کنم. رسانه‌ها و هواداران اجازه بدهند استقلال در آرامش کارش را انجام بدهد.

معاون باشگاه استقلال درباره اینکه نصرالله عبداللهی مشاور مدیرعامل باشگاه خودش خبر مذاکره با جباروف را مطرح کرده بود، گفت: من هم چیز‌هایی شنیده ام. پس از خود آقای عبداللهی سئوال کنید!

بحث دیگری که باشگاه استقلال با آن روبرو است، وضعیت داریوش شجاعیان است. شجاعیان که سال گذشته دچار مصدومیت شد، آماده بازگشت به میادین و بازی برای استقلال است. این در حالی است که هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی (گسترش فولاد سابق) برای چندمین بار تاکید کرده است شجاعیان به خاطر اینکه استقلال پول انتقال وی را کامل پرداخت نکرده است، باید به ماشین سازی برگردد و قانون اجازه بازی وی برای استقلال را نمی‌دهد.

خطیر در این خصوص هم گفت: ارتباط ما با باشگاه ماشین سازی و آقای نصیرزاده دوستانه است. قبول داریم که مبلغی را به این باشگاه بدهکاریم که برای پرداخت ان توافق کرده ایم. ان شاءالله این مبلغ که حدود ۲۰۰ میلیون تومان است به ماشین سازی پرداخت می‌شود.

معاون باشگاه استقلال درباره تاکید نصیرزاده بر بازگشت شجاعیان به ماشین سازی و نگرانی هواداران تصریح کرد: شجاعیان نمی‌تواند به ماشین سازی برگردد. هیچ کجای دنیا نمی‌توان بازیکنی را به زور برگرداند. این اصل آزادی در قرارداد بازیکنان است.

خطیر در پایان در خصوص اینکه مدیرعامل ماشین سازی اعلام کرده است قرارداد انتقال شجاعیان را خود این بازیکن هم امضا کرده است و برای همین باید به ماشین سازی برگردد، گفت: نظری در اینباره ندارم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qqldn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مهاجم استقلال خواستار جدایی از آبی پوشان شد