تاریخ انتشار: 1397/09/16 15:26
کد خبر: 118716

گزارش تمرین پرسپولیس / کارگاه آموزشی باقری برای شوتزن‌ها

در تمرین امروز پرسپولیس برنامه بدنی دنبال شد، سپس بازیکنان زیر نظر برانکو ایوانکوویچ ارسال و رساندن توپ روی دروازه و پس از آن گلزنی را در برنامه داشتند.
گزارش تمرین پرسپولیس / کارگاه آموزشی باقری برای شوتزن‌ها

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان تمرین امروز جمعه را از ساعت 11 در سالن بدنسازی ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

* بازیکنان پس از حضور در زمین مسابقه، به فوتبال گل کوچک با چهار دروازه پرداختند. در همین زمان دروازه‌بان‌ها تمرینات اختصاصی را دنبال کردند.

* در ادامه، برنامه بدنی دنبال شد، سپس بازیکنان زیر نظر برانکو ایوانکوویچ ارسال و رساندن توپ روی دروازه و پس از آن گلزنی را در برنامه داشتند.

* در بخشی از تمرین نیز بازسازی بازی برای مدافعان به انجام رسید‌.

* در جریان این تمرین کریم باقری هم پا به پای بازیکنان کار می‌کرد که در جریان یکی از آن شوت‌های معروف خود در تیم ملی و دربی را این بار از زاویه بسته، به سمت دروازه زد که توپ زیر طاق دروازه چسبید. باقری که تلاش داشت با حرف‌هایش بازیکنان را به تلاش بیشتر وادار کند، بعد از این شوت مورد تشویق بازیکنان قرار گرفت.

* برانکو پس از این شوت به شوخی سوت پایان تمرین را به صدا در آورد و گفت: «تمام، با این شوت کریم تمرین تمام است.» البته لحظه‌ای بعد تمرین از سر گرفته شد.

* فوتبال در نیمی از زمین بخش بعدی تلاش امروز سرخپوشان بود.

* در پایان تمرین بازیکنان برای پنج دقیقه به دویدن در طول زمین پرداختند.

* حسین ماهینی هم امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرینات را دنبال کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pdk9a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال باید غرامت بدهد!