تاریخ انتشار: 1397/09/16 18:34
کد خبر: 118696

تکذیب شد؛ گرشاسبی هنوز استعفا نداده

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هنوز از سمت خود استعفا نداده و منتظر تعیین تکلیفش از سوی وزیر ورزش و جوانان است و به همین دلیل فردا وضعیت او مشخص می‌شود.
تکذیب شد؛ گرشاسبی هنوز استعفا نداده

در حالی که صحبت از استعفای حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از سمت مدیرعاملی این باشگاه به دلیل منع به کارگیری بازنشستگان به گوش می‌رسد، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که او هنوز استعفای وزارت ورزش و جوانان را ارائه نکرده و فقط محمدرضا حاجی بیگی و ابوالفضل روغنی دو عضو بازنشسته هیأت مدیره از سمت خود استعفا دادند. 

گرشاسبی پس از جلسه‌ای که روز گذشته با وزیر ورزش و جوان داشت متوجه شد برای مشخص شدن وضعیتش باید تا فردا شنبه منتظر بماند هر چند که شانس بسیار کمی برای ابقاع در سمتش خواهد داشت، چون وزیر ورزش و جوانان هنوز نتوانسته مجوز ادامه کار او را بگیرد و در این بین به نظر می‌رسد فردا ۱۷ آذر آخرین روز کاری گرشاسبی به صورت رسمی در باشگاه پرسپولیس خواهد بود و این در حالی است که دو عضو هیأت مدیرهکه شب گذشته استعفا دادند دیگر در این باشگاه سمتی نخواهند داشت. 

به احتمال فراوان فردا ایرج عرب معاون پشتیبانی باشگاه پرسپولیس به عنوان سرپرست موقت این باشگاه انتخاب و معرفی خواهد شد و در تعطیلات نیم فصل مدیر بعدی این باشگاه و اعضای هیأت مدیره مشخص و معرفی خواهند شد. 

هر چند در این بین این احتمال وجود دارد که به دلیل شرایط خاص باشگاه پرسپولیس، وزارت ورزش و جوانان تصمیمات دیگری اتخاذ کند که البته همه چیز منوط به نظر وزیر ورزش خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45ova9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آغاز نقل و انتقالات پرسپولیس بعد از جلسه با وزیر ورزش