تاریخ انتشار: 1397/09/16 23:18
کد خبر: 118658

اتمام حجت علی کریمی با سپیدرودی ها (عکس)

پس از پایان مسابقه بین سپیدرود و استقلال، علی کریمی شاگردانش را در زمین نگه داشت و با آن ها اتمام حجت کرد.

 تیم سپیدرود رشت در دیداری خانگی با نتیجه ۵-۰ مقابل استقلال تهران شکست خورد. این شکست در شرایطی اتفاق افتاد که رشتی ها حمایت بسیار خوبی از تیم علی کریمی داشتند اما حمایت همه جانبه زیر باران هم به کمک سپیدرود نیامد و آن ها یک شکست تلخ دیگر را هم در کارنامه ثبت کردند.

امروز علی کریمی بعد از بازی بازیکنان را در زمین نگه داشت و خطاب به آنها گفت که اگر واقعاً توانشان این است پس نباید انتظار دیگری از او داشته باشند. بازیکنان باید تلاش بیشتری انجام دهند تا بتوانند مقابل تیمی مثل استقلال دوام بیاورند. در نیم فصل دوم شاید بازی ها 4 و 5 روزه برگزار شوند پس در آن صورت بازیکنان چگونه می خواهند تحمل کنند، تمام بازیکنان باید تفکرشان را عوض کنند.

سپیدرود رشت که فصل را با هدایت خداداد عزیزی آغاز کرده بود، نیم فصل نخست را با هدایت علی کریمی و تنها ۱۰ امتیاز به پایان رساند و حالا کار سختی برای بقا در لیگ خواهد داشت.

نماینده شهر رشت در هفته های آغازین نیز شکست شش گله ای را برابر سپاهان تجربه کرد و امروز هم برابر استقلال ۵-۰ باخت تا با کلکسیونی از باخت های پرگل نیم فصل را تمام کند. اما آن ها همچنان فرصت جمع کردن امتیازهای بیشتر و بقا در لیگ را دارند؛ دقیقا کاری که در لیگ هفدهم نیز انجام دادند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j6zye

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جادوگر در بازگشتی دوباره کار بزرگی انجام داد

 چوب جادوی کریمی اثر می‌کند؟
هفته‌های سخت جادوگر در رشت فرار رسید