تاریخ انتشار: 1397/09/17 11:54
کد خبر: 118617

آمار جالب توجهی که استقلال در 3 بازی گذشته بر جای گذاشت

تیم فوتبال استقلال موفق شد در هفته پانزدهم لیگ برتر بهترین نتیجه این فصلش را به دست آورده و سپیدرود را در رشت با ۵ گل شکست دهد.
آمار جالب توجهی که استقلال در 3 بازی گذشته بر جای گذاشت

شاگردان وینفرد شفر در استقلال در بازی مربوط به آخرین هفته نیم فصل نخست توانستند میزبان خود سپیدرود را با ۵ گل شکست داده تا بهترین نتیجه ماه‌های اخیرشان را به دست آورند.

آبی پوشان در بازی قبلی هم توانسته بودند صنعت نفت آبادان را با ۳ گل شکست دهند و در هفته سیزدهم نیز با یک گل بر استقلال خوزستان غلبه کرده بودند.

پیروزی در ۳ بازی متوالی برای اولین بار در این فصل برای شفر و شاگردانش اتفاق افتاد تا آنها به آرامش برسند و با خیالی آسوده به فکر ترمیم نقاط ضعف خود برای نیم فصل دوم باشند.

آبی پوشان که در ۳ هفته اخیر ۳ پیروزی و ۹ امتیاز به دست آورده‌اند، توانستند در این ۳ بازی ۹ بار دروازه حریفانشان را باز کنند آن هم بدون این که گلی دریافت کرده باشند. استقلالی‌ها در حالی در ۳ بازی آخرشان ۹ گل زدند که در ۱۱ بازی قبلی ۹ گل زده بودند.

شاگردان شفر در ۳ بازی به اندازه ۱۱ بازی گذشته خود گلزنی کردند تا آمار جالب توجهی از این نظر بر جای بگذارند.

تیم فوتبال استقلال از هفته پانزدهم لیگ برتر عصر روز جمعه در رشت به مصاف سپیدرود رفت که موفق شد با نتیجه ۵ بر صفر این بازی را به سود خود خاتمه دهد.  

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qqn5p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب استقلال برابر سیاه جامگان اعلام شد