تاریخ انتشار: 1395/06/31 20:33
کد خبر: 260127

ویسی: پرسپولیس بهتر از ما بود، ما پر اشتباه بودیم

سرمربی سپاهان اصفهان که تیمش در خانه مقابل پرسپولیس شکست را پذیرفت، در نشست خبری حاضر شد.
ویسی: پرسپولیس بهتر از ما بود، ما پر اشتباه بودیم

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، عبدالله ویسی گفت: در نیمه اول بازی خوب و قابل قبول و پایاپایی را مقابل پرسپولیس انجام دادیم اما متاسفانه در نیمه دوم، تیم ما وا رفت و در یک سوم دفاعی، اشتباهات بزرگی داشتیم و پرسپولیس با توانایی مهاجمانش توانست از اشتباهات ما استفاده کند. تبریک می گویم به پرسپولیسی‌ها و متاسفم که سپاهانی‌ها با ناراحتی به خانه برگشتند. از همه معذرت خواهی می‌کنم و امیدوارم در آینده جبران کنیم.

 

وی در مورد نوسان سپاهان در نتیجه‌گیری تصریح کرد: تیمی که می‌خواهد برنده شود باید خوب بازی کند. ما فقط سه تعویض داریم و این در حالی است که در یک سوم زمین خودمان اشتباهات زیادی داشتیم. در نیمه دوم نتوانستیم اشتباهات را جبران کنیم. مطمئنا روی ایرادهایمان کار می‌کنیم و قطعا روزهای خوبی خواهیم داشت.

 

ویسی در پاسخ به این سوال که کیفیت تیمش نسبت به فصل قبل بالا رفته، گفت: زمانی که هواداران به هتل آمدند و ما را تشویق کردند، به بازیکنانم گفتم متاسفانه شرمنده مردم شدیم. تلاش می‌کنیم در بالای جدول باشیم. پرسپولیس بهتر از ما بود و ما پر اشتباه بودیم. اشتباهاتمان منجر به فاجعه شد و قول می‌دهم دیگر چنین اشتباهاتی نداشته باشیم.

وی در خصوص عملکرد دروازه‌بان برزیلی گفت: دروازه‌بان ما باید زاویه را بهتر کنترل می‌کرد. این زاویه‌ای نیست که دروازه‌بان‌ها گل بخورند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48okvn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مثلث ویران کننده پرسپولیس/ سپاهان گرفتار نشود شانس آورده است