تاریخ انتشار: 1397/09/17 14:55
کد خبر: 118589

هر سال در لیست خروج هستم/این حرف‌ها برای من دیگر تکراری شده است

انصاری امیدوار است که روند پیروزی های استقلال ادامه دار باشد.
 هر سال در لیست خروج هستم/این حرف‌ها برای من دیگر تکراری شده است

بازیکن تیم فوتبال استقلال می گوید خیلی دوست داشتم که بازی با سپیدرود گلزنی کنم.جابر انصاری درباره برتری 5-0 تیم فوتبال استقلال مقابل سپیدرود رشت در هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: در هوای بارانی بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم نتیجه خوبی نیز کسب کنیم. امیدوارم روند پیروزی‌های استقلال ادامه داشته و هواداران از ما راضی باشند.

وی در مورد اینکه پس از گلش به سپیدرود، اشک ریخت، تصریح کرد: در این مدت خیلی تحت فشار بودم و دوست داشتم این بازی گل بزنم. بازیکنان به من کمک کردند و از همه آنها تشکر می‌کنم. خدا را شکر می‌کنم در این بازی گلزنی کردم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال در خصوص بحث قرار گرفتن نامش در لیست خروج وینفرد شفر گفت: برای من جالب است که هر سال در لیست خروج هستم و این صحبت‌ها ادامه دارد. این حرف‌ها برای من دیگر تکراری شده است. یک بازی دیگر در نیم فصل در پیش داریم و تمرکزم را برای دیدار با پدیده گذاشته‌ام.

انصاری در پاسخ به این سؤال که تکلیفش با استقلال چه خواهد شد، خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم تمرکزم برای بازی با پدیده خراسان است. قطعا پس از این دیدار، با باشگاه صحبت می‌کنم، اما خودم دوست دارم در استقلال بمانم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qqn89

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تکذیب جدایی مهاجم مغضوب استقلال!