تاریخ انتشار: 1397/09/18 15:13
کد خبر: 118464

اظهارات فتاحی درخصوص شرایط حساس دیدار سپاهان-پرسپولیس

رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت: رفتارهایی که باعث تحریک هواداران شود خوب نیست و تیم‌ها باید در زمین مسابقه نتیجه بگیرند نه در حواشی.
اظهارات فتاحی درخصوص شرایط حساس دیدار سپاهان-پرسپولیس

سعید فتاحی امروز در مورد شرایط دیدار حساس دو تیم سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: از کلیه کسانی که برای این مسابقه زحمت کشیدند تشکر می‌کنم و شرایط به حمدالله از صبح بهتر است و هواداران دو تیم در حال ورود به ورزشگاه هستند.

رئیس سازمان لیگ تصریح کرد: راه دوم دسترسی به ورزشگاه بازگشایی شده است و پارکینگ‌های پشت ورزشگاه هم راه افتاده است و شرایط هم درکل خوب است و امید است بازی خوبی انجام شود.

وی در مورد حواشی و صحبت‌هایی که از سوی باشگاه پرسپولیس مبنی بر استفاده از گاز اشک‌آور که امروز از سوی فرمانده انتظامی شاهین‌شهر تکذیب شد، گفت: کلا این رفتارها خوبی نیست و باعث تحریک هواداران می‌شود؛ فوتبال باید در زمین نتیجه بگیرد و نه از طریق حواشی!

فتاحی ادامه داد: نباید به حواشی دامن زد و تمامی این موارد را رصد و گزارش می‌کنیم و شورای امنیت ورزش کشور هم امروز در اصفهان حضور دارند و این مسائل را بررسی می‌کنند؛ البته این مسائل همیشه بوده است.

رئیس سازمان لیگ در مورد رایگان نشدن این مسابقه نیز مطرح کرد: هیچ باشگاهی طبق آئین‌نامه نمی‌تواند هیچ مسابقه‌ای را رایگان کند و مسابقه با پدیده هم که رایگان اعلام شد، سیر قانونی دارد و باید تائیده شورای تامین را بگیرد زیرا اگر مشکلی برای کسی به وجود بیاید، مسؤولیتش با باشگاه است.

وی ادامه داد: پس از این اتفاق نامه‌ای به سپاهان، تراکتور و پدیده اعلام کردیم در صورتی‌که می‌خواهند بازی را رایگان اعلام کنند، باید بلیت در اختیار هواداران قرار گیرد و آن‌ها به رایگان با بلیت وارد ورزشگاه شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pdnor

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گرشاسبی: پرسپولیس نه تنها در شاخصه‌های فنی سر آمد شده بلکه در مسائل اخلاقی و دینی هم تلاش می‌کند