تاریخ انتشار: 1397/09/18 19:55
کد خبر: 118429

سپاهان 1 - پرسپولیس 1/ تساوی جنجالی ژنرال و پرفسور؛ تنور صدر داغ تر از قبل

پرسپولیس و سپاهان در دیدار معوقه هفته دوازدهم به تساوی رضایت دادند.
سپاهان 1 - پرسپولیس 1/ تساوی جنجالی ژنرال و پرفسور؛ تنور صدر داغ تر از قبل

پرسپولیسی ها بازی را هجومی تر آغاز کردند، اما اولین موقعیت خطرناک برای سپاهان به دست آمد. دقیقه 3 توپ ارسالی بازیکن سپاهان در محوطه جریمه به کی روش استنلی رسید که با ضربه سر وی توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه عبور کرد. دقیقه 5 کرنر ارسالی بازیکن سپاهان به کی روش رسید که با ضربه سر این بازیکن توپ از کنار دروازه پرسپولیس عبور کرد. در دقایق ابتدایی هر دو تیم زمانی که صاحب توپ می شدند اقدام به حمله می کردند تا شاهد بازی جذابی در این دقایق باشیم. از دقیقه 10 به بعد سپاهان توپ و میدان را در اختیار گرفت و سرخپوشان تحت فشار قرار گرفتند، اما شاگردان برانکو خیلی زود خود را از فشار خارج کردند و بازی را به تعادل کشاندند. دقیقه 16 ضربه ایستگاهی پرسپولیس با شوت فنی امید عالیشاه همراه شد که پیام نیازمند به سختی توپ را با پا دفع کرد. بازی کم کم متعادل شد و دیگر مثل 20 دقیقه ابتدایی شاهد حمله های بازیکنان دو تیم نبودیم.

دقیقه 24 گادوین منشا از پشت محوطه جریمه سپاهان اقدام به شوتزنی کرد که توپ با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه 27 ارسال خطرناک گادوین منشا پیش از اینکه به علیپور برسد، پیام نیازمند با واکنشی به موقع توپ را دفع کرد. در اواسط نیمه اول بازی کاملا متعادل بود و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود. دقیقه 32 مهرداد محمدی با حرکتی زیبا از مدافع پرسپولیس عبور کرد و در موقعیتی تک به تک با دروازه بان سرخپوشان قرار گرفت، اما بیرانوند به راحتی شوت آرام این بازیکن را در آغوش گرفت تا همچنان دروازه ها بسته بمانند و شاهد گل در این دیدار نباشیم. دقیقه 38 ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه برای پرسپولیس به دست آمد که شوت محکم منشا به دیوار دفاعی سپاهان برخورد کرد و توپ دور شد تا همچنان شاهد گل نباشیم. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد تا نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل پایان یابد.

اولین موقعیت در نیمه دوم برای پرسپولیس به دست آمد، دقیقع 47 شوت محکم جلال حسینی از پشت محوطه از بالای دروازه نیازمند عبور کرد. در نیمه دوم هم شاهد بازی متعادلی بودیم، توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود و موقعیت های خطرناکی شاهد نبودیم. دقیقه 57 توپ ارسالی شایان مصلح ابتدا به علیپور رسید که ضربه سر این بازیکن وارد دروازه نشد، سپس کامیابی نیا صاحب توپ شد که با شوت وی توپ به مدافع سپاهان برخورد کرد و به کرنر رفت. دقیقه 60 کرنر ارسالی ولادیمیر کومان به کی روش رسید که با ضربه سر این بازیکن توپ با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت تا همچنان دروازه ها بسته بماند.

در اواسط نیمه دوم فشار حملات پرسپولیسی ها بیشتر شد که بازیکنان سپاهان به خوبی از دروازه تیمشان محافظت می کردند و جلوی حملات سرخپوشان را می گرفتند. دقیقه 69 توپ ارسالی شایان مصلح به صورت اتفاقی با فاصله کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. سرانجام برخلاف جریان بازی سپاهان موفق شد دروازه پرسپولیس را باز کند، دقیقه 73 پاس رو به عقب کی روش پشت محوطه جریمه به پورقاز رسید که شوت محکم و زیبای این بازیکن پس از برخورد به زیر طاق دروازه، توپ وارد دروازه شد. پس از گل سپاهان، بازی جذاب تر شد. دقیقه 83 شوت احمد نوراللهی از چند قدمی دروازه را نیازمند به سختی در دو مرحلع جمع کرد تا دروازه تیمش باز نشود. دقیقه 88 پس از برخورد توپ به دست مدافع سپاهان در محوطه جریمه داور پنالتی اعلام کرد که شوت محکم علی علیپور درون دروازه سپاهان قرار گرفت. پس از گل بین بازیکنان دو تیم درگیری به وجود آمد. سرانجام با ادامه یافتن درگیری ها، کی روش استنلی و کمال کامیابی نیا دقیقه 90 از زمین اخراج شدند.

ترکیب دو تیم:

سپاهان: پیام نیازمند، محمد ایرانپوریان، عزت‌الله پورقاز، سیاوش یزدانی، سعید آقایی، مهدی کیانی، حامد بحیرایی، ولادیمیر کومان، مهرداد محمدی، سجاد شهباززاده، کی روش استنلی

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، بشار رسن، امید عالیشاه، علی علیپور، گادوین منشا


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2apgog

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درگیری بازیکنان پرسپولیس و سپاهان بعد از گل تساوی