تاریخ انتشار: 1397/09/19 22:39
کد خبر: 118283

اظهارات زکی‌پور درخصوص شرایط این روزهای استقلال

مدافع چپ استقلال، که این روزها به یکی از مهره‌های تاثیر‌گذار و ثابت شفر تبدیل شده است، معتقد است با شکست پدیده می‌توانند به صدر جدول نزدیک‌تر شوند.
اظهارات زکی‌پور درخصوص شرایط این روزهای استقلال

 میلاد زکی‌پور مدافع چپ استقلال که بعد از چندین بازی نیمکت نشینی سرانجام موفق شد مزد صبر و تلاش خود را بگیرد و به بازیکن ثابت این‌روزهای استقلال تبدیل شود.

بعد از مصدومیت یکی دو بازیکن از خط دفاع استقلال مثل پژمان منتظری و همچنین آرمین سهرابیان، زکی پور با کیفیت مطلوبی که از خودش در چند بازی اخیر آبی‌پوشان نشان داده، شفر را مجاب کرده تا از این بازیکن در ترکیب ثابت استفاده کند.

میلاد زکی‌پور در مورد شرایط این روزهای خودش و استقلال اظهار  داشت: قبل از دیدار با سپیدرود از خدا خواستم کمکم کند و خدارو شکر موفق شدم پاس دو گل ابتدایی تیم را به فرشید باقری بدهم. بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و اینجا باید یک تشکر از هوادارانمان کنیم که از تهران تا رشت آمدند. همچنین از طرفداران شمالی استقلال هم ممنونم که تیم را تنها نگذاشتند. البته که هواداران سپیدرود هم بسیار میزبان خوب و بی حاشیه‌ای بودند که فقط تیم خودشان را تشویق کردند. متاسفانه در برخی ورزشگاه‌ها اتفاقات تلخی رخ می‌دهد که ما را از فوتبالیست شدن پشیمان می‌کند.

وی افزود: پدیده تیم خوبی را در این فصل روانه مسابقات کرده و عملکردشان هم خوب بوده که اگر غیر از این بود چندین هفته نمی‌توانستند در صدر جدول قرار  بگیرند. ولی ما هم استقلال هستیم و در ورزشگاه خانگی خود فقط به دنبال برد و گرفتن 3 امتیاز خواهیم بود. شک نکنید پدیده در ورزشگاه آزادی دچار طوفان استقلال خواهد شد. روی کمک هوادارانمان حساب کرده‌ایم تا بتوانیم بازی رو به جلویی را به نمایش بگذاریم و پدیده را شکست دهیم تا در نهایت با امتیاز مناسب و یک جایگاه خوب نیم فصل را به پایان ببریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k7n78

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبری خوش برای استقلالی‌ها؛ زکی‌پور می‌تواند به میدان برود