تاریخ انتشار: 1397/09/20 17:11
کد خبر: 118186

مدیرعامل باشگاه پیکان: هیچ فکری درباره جانشین مجید جلالی نکرده ایم

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: جلالی مربی با دانش و با شخصیتی است اما ما از نظر روحی دچار مشکل شده بودیم.
مدیرعامل باشگاه پیکان: هیچ فکری درباره جانشین مجید جلالی نکرده ایم

محمود شیعی در خصوص جدایی مجید جلالی از سرمربیگری تیم پیکان گفت: صحبت‌های ما که منجر به جدایی مجید جلالی از پیکان شد ماحصل 12 ساعت جلسات متوالی و ماراتن‌گونه بود، اما بحث‌ها به گونه‌ای پیش رفت که مشخص شد تیم از نظر روحی دچار مشکل است.ما با هم صحبت کردیم و حتی پیشنهادهایی هم ارائه دادیم اما جلالی در فضایی دوستانه از پیکان جدا شد و در این زمینه صحبت‌هایی هم با هم انجام دادیم.

وی درباره اینکه چه کسی جانشین جلالی در پیکان خواهد شد، افزود: باور کنید همه چیز آنقدر سریع رخ داد که هیچ فکری درباره جانشین مجید جلالی نکردیم اما به احتمال فراوان آغاز تمرینات دو روز عقب خواهد افتاد و فعلاً کار را با محمدرضا طهماسبی ادامه خواهیم داد تا سرمربی بعدی انتخاب شود.

مدیرعامل باشگاه پیکان افزود: ما ارزیابی‌هایی در این باره انجام دادیم و متوجه شدیم که از نظر سخت‌افزار و نرم‌افزار مشکلی نداریم، اما وقتی تیمی 8 موقعیت گل دارد و گل نمی‌زند یعنی اینکه مشکل روحی دارد.  جلالی مربی تحصیل‌کرده و با شخصیتی است اما تیم از نظر روحی دچار مشکل شده بود.

شیعی در پاسخ به این سوال که آیا گزینه خارجی هم برای تیم پیکان در نظر دارید یا نه،‌ تصریح کرد: همانطور که گفتم همه چیز سریع اتفاق افتاد و ما فکری برای جایگزین نکردیم اما هر مربی که تیم ندارد نامش به ما پیشنهاد شده هر چند که به دنبال مربی خارجی نیستیم و مربی خارجی مدنظر ما نیست. به دلیل قیمت بالای ارز به دنبال جذب مربی خارجی نخواهیم رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nanqk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دلایل جدایی مجید جلالی از پیکان مشخص شد