تاریخ انتشار: 1397/09/20 23:19
کد خبر: 118128

زمان موعود فرا رسید؛ گودبای پارتی برای ترابی

ستاره سایپا روز جمعه پیراهن نارنجی خود را پس می دهد تا شاید بر تن ستاره‌ای دیگر شود.ستاره‌ای از کرج، ملارد و یا هرجای دیگر که برای بزرگ شدن و رسیدن به سطح اول فوتبال کار سختی داشت.
زمان موعود فرا رسید؛ گودبای پارتی برای ترابی

 اگر بخواهیم پیشرفت هر بازیکنی را بر حسب سلسله مراتب بررسی کنیم ترابی را حتما می توان به عنوان سمبل این موضوع پذیرفت. او پس از درخشش در تیم جوانان سایپا به بزرگسالان راه پیدا کرد، پس از آن توانست خود را به تیم امید برساند و البته پس از درخشش در تعدادی از بازی ها مهم لیگ، به طور کامل خود را به کارلوس کی روش بشناساند و اتفاقا در اولین دیداری که برای این تیم به میدان رفت نیز موفق به گلزنی شود.

نام مهدی ترابی را برای اولین بار در لیگ دوازدهم شنیدیم، وقتی توسط محمد تقوی در آخرین دیدار فصل مقابل گهر درود 8 دقیقه فرصت بازی به او رسید. فصل بعد هم برای ترابی به همین منوال گذشت و او در تیم فیرات طی یک فصل تنها 21 دقیقه بازی کرد ولی استعداد خیره کننده او که اطرافیانش بیشتر به او واقف بودند، سبب شد تا با پیشنهاد خوش نظر سرپرست وقت سایپایی ها، قرارداد 5 ساله ای با او منعقد شود.

ستاره کرجی نارنجی پوشان تنها دو فصل زمان می خواست تا خود را به عنوان شاه ماهی فوتبال ایران معرفی کند و تیم های بزرگ را به دنبال خود بکشاند. ترابی که در لیگ های چهاردهم و پانزدهم موفق شد خود را به فوتبال ایران بشناساند از آغاز لیگ شانزدهم هم خود را به تیم ملی رساند و هم هواخواهان خود در تیم های لیگ برتری را روبروی باشگاه سایپا به صف کشاند چرا که قرارداد طولانی مدت پسر تکنیکی کرجی ها اجازه مذاکره با هر تیمی را به وی نمی داد و تنها مدیریت تیم می توانست برای او تصمیم گیری کند.

دو فصل شانزدهم و هفدهم لیگ برتر نیز با حسرت به دل ماندن مسئولان هوادار ترابی در تیم های مختلف گذشت و هیچکدام از آنها نتوانستند در نهایت پسر محجوب سایپا را به عضویت تیم خود دربیاورند تا پس از تحمل گمانه زنی ها و حرف و حدیث ها و شایعات فراوان در فصل های نقل و انتقالات دو لیگ شانزدهم و هفدهم، جدایی او از جمع خودروسازان به طور رسمی اتفاق افتاد تا پس از شش سال نام باشگاه دیگری روبروی اسم مهدی ترابی حک شود.

مهدی ترابی که پیش از آغاز لیگ شانزدهم عضویت خود در جمع پرسپولیسی ها را رسمی کرده بود با توجه به محرومیت این تیم نتوانست راهی به جمع سرخ پوشان پیدا کند و به همین دلیل در نیم فصل اول لیگ هجدهم برای تیم سابق خود و علی دایی به میدان رفت. او بازی به بازی بهتر از قبل شد تا اینکه در دیدارهای پایانی برای نارنجی پوشان با حداکثر توان و بهترین خود را به عنوان ستاره جدا شده از این تیم به تثبیت رساند تا پیش از جدایی او هیچ حرف و حدیثی درباره شکم سیری احتمالی برای سایپا در مدت زمان باقی مانده به گوش نرسد.

حالا تنها یک بازی و سه روز زمان باقی مانده است تا ستاره ملی پوش فوتبال ایران بتواند رسما پیراهن سرخ را به تن کند و پس از شش سال با نام باشگاه دیگری در میادین حاضر شود. مهدی ترابی روز جمعه در آخرین دیدار نیم فصل اول علی دایی و تیمش به میدان می رود و پس از آن بازوبند سرگروهی و پیراهن نارنجی این تیم را به مسئولان پس داده تا شاید به زودی تن یک ستاره جوان دیگر شود. ستاره ای شاید از کرج، هشتگرد، ملارد، ری و یا هرجای دیگر با استمرار و تمرین و تکنیک ذاتی، خود را به سطح اول فوتبال ایران رساند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39orkw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ترابی: توانستم دل‌ پرسپولیسی‌ها را به دست بیاورم