تاریخ انتشار: 1397/09/21 12:17
کد خبر: 118078

توضیحات مربی سابق استقلال درباره جدایی با چاشنی انتقاد از خطیر

مربی سابق استقلال می گوید هرگز تجربه حضور در این تیم را فراموش نخواهد کرد.
توضیحات مربی سابق استقلال درباره جدایی با چاشنی انتقاد از خطیر

شایعات و حواشی مربوط به جیری ساناک دستیار اهل جمهوری چک استقلال در هفته های گذشته به حداقل رسیده بود که حالا انتشار یک مصاحبه از سوی این مربی اهل جمهوری چک دوباره او را به صدر اخبار برگردادند.

 

مربی استقلالی ها که ابتدای فصل این تیم را ترک کرد، با انتشار پستی در ایسنتاگرام خود سعی کرد تا به صورت مستقیم درباره دلایل ترک ایران صحبت کند و البته در بخشی از صحبت های خود اتهاماتی را به علی خطیر نسبت داد.

 

در این متن که شب گذشته در صفحه شخصی ساناک منتشر شد، آمده است:

 

هواداران عزیز استقلال، بسیاری از شما هنوز من رو با بهترین احترام‌ها یاد می‌کنید. من دوستان زیادی در ایران دارم و این واقعیت که من آنجا نیستم، چیزی را درباره احساس خوب من تغییر نخواهد داد.

 

من هرگز بیانیه‌ای درباره بازگشتم به خانه به شما هواداران نفرستادم بنابراین من احساس می‌کنم به شما در این باره مدیون هستم. دلیل آنکه من آنجا را ترک کردم اولا وضعیت سلامتی و وضعیت خانواده‌ام بود. اما متاسفانه مشکلات داخلی در باشگاه این را برای من سخت‌تر کرد. شکست‌های تکراری توسط باشگاه برای ترتیب دادن ویزا و دیگر وظایف (تعهدی که به وضوح در قرارداد آمده)، این را برای من غیرممکن کرد که درباره فشار فیزیکی که توسط این حقیقت که من شاید قادر به سفر کردن و رسیدگی به خانواده‌ام در صورت نیاز، نباشم، مقاومت کنم و این وضعیت سلامتی را شدیدتر کرد به حدی که در نهایت هنگامیکه به خانه برگشتم، دکتر من را از بازگشتن منع کرد و دستور ریکاوری کلی را داد. این ریکاوری هفته‌ها طول می‌کشد و حتی در این زمان وضعیت شرایط قرارداد و هیچ ارتباطی نداشتم. هنگامیکه دکتر علی خطیر معاون جدید باشگاه شروع به ارتباط گرفتن کرد، نتایج نهایی بد بود و یک شکایت رسمی به فیفا برای اعمال جریمه مالیاتی سنگین برای من بدون در نظر گرفتن شرایط فوق به ثبت رسیده بود. این راه اعتماد کردن و همکاری خوبی که می‌توانست ساخته شود، نبود.

 

با وجود پایان ناخوشایند درگیری من با استقلال، مسائل بیشتری باقی مانده که به طور کلی مثبت است. من هرگز، هرگز در زندگی‌ام تجربه جو ساخته شده توسط شما هواداران را نداشتم. هنگامیکه من تشویق‌های شما را می‌شنوم، هنگامیکه من احساسات و تعلق خاطر شما به باشگاه، به تیم در زمین، به تمام کادر فنی که تلاش می‌کنند بهترین عملکرد خود را ارائه دهند، را احساس می‌کنم، هنوز جوش و خروش آنجا وجود دارد. من مطمئن نیستم که آیا هرگز در زندگی‌ام در آینده آن را خواهم داشت، بنابراین همیشه این به خاطرم خواهند ماند. من همچنین دوستی ارزشمند با بازیکنان، شفر سرمربی، میگوئل، ساشا، کادرفنی استقلال و همچنین برخی از شما که ملاقاتتان کردم، و دیگر ایرانیان خوب: رانندگان، آشپز در هتل، لویان فن مینا، نانوا، گارسون کافه را حفظ خواهم کرد، خاطرات خوب زیادی آنجا وجود دارد. برای شما و باشگاه بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. تشکر از شما جیری سانی ساناک ساناک ساناک"

 

این مربی اهل جمهوری چک که بعد از حضور در ایران و به دلیل استرس های ناشی از مشکلات کار در ایران در بازگشت به کشور خود با تشدید بیماری رو به رو شد، ترجیح داد در زمان حضور در تهران و هدایت استقلال با وجود تخلفات و تاخیر زیاد استقلالی ها در پرداخت دستمزد، هرگز به فیفا شکایت نکند و حالا از مسئولین استقلال انتظار دارد تا رفتاری متفاوت داشته باشند؛ رفتاری که البته او مقصر آن را علی خطیر معرفی کرده و می گوید مذاکرات با او سرانجام خوشی نداشت تا در نهایت به شکایت منتج شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bpwld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتفاقی که می تواند برای استقلال دردسر ساز شود!