تاریخ انتشار: 1397/09/21 16:04
کد خبر: 118047

توضیحات جلالی درخصوص دلایل جدایی‌اش از پیکان

سرمربی سابق تیم فوتبال پیکان که به تازگی از هدایت این تیم کنار رفت می‌گوید اواخر دوران حضورش در این تیم رفتارهایی صورت گرفته بود که نمی‌توانست آنها را بپذیرد.
توضیحات جلالی درخصوص دلایل جدایی‌اش از پیکان

مجید جلالی درباره حضور دو ساله و نیمه‌اش در تیم فوتبال پیکان اظهار کرد: دو سال و نیم قبل وقتی من وارد پیکان شدم نگرانی‌ام این بود که ما دوباره به لیگ یک سقوط نکنیم. آن زمان با توجه به سیاست کلی که مسئولان پیکان داشتند هدف ما این بود که این تیم را در لیگ برتر نگه داریم. آنها به من گفتند که می‌خواهند با یک بودجه معمولی تیم را در لیگ برتر حفظ کنند. بر همین مبنا کار را شروع کردیم و هدفمان این بود که به ثبات برسیم و پیکان خودش را مثل یک تیم با شخصیت در لیگ برتر نشان دهد. این هدف به مرور محقق شد به طوری که سال اول در لیگ ماندیم و سال دوم هم رتبه خوبی در جدول به دست آوردیم.

سرمربی سابق تیم فوتبال پیکان در ادامه با بیان این که در سال دوم، "هدف پیکان جوان‌گرایی بود،" گفت: سال اول با استفاده از بازیکنان با تجربه، پیکان را به ثبات رساندیم و در سال دوم تلاش کردیم از بازیکن‌های جوان بیشتر استفاده کنیم. با توجه به این که باشگاه پیکان تیم بسیار خوبی در رده‌های پایه دارد توانستم بازیکن‌های خوبی را به جمع خودمان اضافه کنیم. البته با وجود این که این بازیکن‌ها عملکرد خوبی داشتند، متاسفانه پایان هر فصل، ستاره‌های خودمان را به راحتی از دست می‌دادیم چون بیشتر آنها قرارداد یک ساله داشتند و وقتی تیم‌های بزرگ، آنها را می‌خواستند به راحتی جدا می‌شدند. یعنی این گونه نبود ما در پایان فصل کارمان را دوباره پیگیری کنیم و مجبور بودیم افتی را از نظر بازیکن داشته باشیم و بعد دوباره لیگ را ادامه بدیم.

وی تصریح کرد: امسال هم کارمان را خوب پیش بردیم و با توجه به این که به خاطر بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مجبور شدیم با وقفه‌ای یک ماهه بازی خودمان را انجام دهیم کمی دچار مشکل شدیم و در آن یک ماه تعطیلی نتوانستیم شرایط خوب تیممان را حفظ کنیم. بعد از آن در چند بازی علی‌رغم این که عملکرد خوبی داشتیم شکست خوردیم به طور مثال در بازی آخر با وجود بازی خوب و فقط به خاطر این که روحیه شکست خوردن در تیم ایجاد شده بود بازی را باختیم. پس از آن طی هفته اخیر چند جلسه را با مدیران باشگاه برگزار کردم و با توجه به این که آنها هم نقطه نظراتی داشتند و من نمی‌توانستم این نقطه نظرات را بپذیرم تصمیم به  جدایی گرفتم.

جلالی در بخش دیگری از صبحت‌هایش در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی افتاد که صبر مدیران باشگاه پیکان نسبت به گذشته کم شده بود گفت: واقعا نمی‌دانم اما شاید مدیران باشگاه هم از جای دیگری تحت فشار بودند. آقای شیعی مدیر با تجربه‌ای است و سرد و گرم چشیده است. شاید واقعا از جاهایی او را تحت فشار قرار می‌دادند اما در هر صورت من تصمیم به جدایی گرفتم. تمام روزهایی که من به باشگاه پیکان می‌رفتم واقعا از تمام کارکنان باشگاه روحیه مثبت می‌گرفتم چون واقعا افراد حرفه‌ای و انسانی بودند. البته من تنها چیزی که دوست داشتم اتفاق بیفتد اما رخ نداد؛ یک جلسه خصوصی با آقای یکه‌زارع بود. چرا که تجربیاتم می‌توانست به آینده پیکان کمک کند. من همین جا از همه پرسنل ایران خودرو و باشگاه پیکان تشکر می‌کنم که در طی این مدت با هم همکاری صمیمانه داشتیم.

وی در ادامه درباره این که آیا از سوی هیات مدیره دخالت‌هایی در جذب برخی بازیکن‌ها شده بود یا خیر؟ گفت: در طول سال‌هایی که من بودم هیچ‌کس در کار فنی‌ام دخالت نمی‌کرد چرا که آنها از روحیات من با خبر بودند و به حریم کاری‌ام احترام می‌گذاشتند اما این اواخر مواردی بود که نمی‌توانستم آنها را بپذیرم.

جلالی در پایان درباره آینده کاری خود و این که آیا دوباره به لیگ برتر باز خواهد گشت یا خیر گفت: برنامه‌ام این است که کمی استراحت کنم و به روند کاری خودم بیشتر فکر کنم و خودم را بازسازی کنم البته در این مدت می‌خواهم کلاس‌های هم برگزار کنم و بیشتر روی این زمینه کار کنم تا ببینم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zv8ga

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شاید پرسپولیس موفق نمی شد!