تاریخ انتشار: 1397/09/21 17:41
کد خبر: 118034

استقبال مجازی استقلالی‌ها از خرید جدید

بعد از مطرح شدن نام یک بازیکن عراقی برای پیوستن به استقلال هواداران به طور مجازی از او برای پیوستن به استقلال دعوت کردند.
استقبال مجازی استقلالی‌ها از خرید جدید

بعد از مطرح شدن نام یک بازیکن عراقی برای پیوستن به استقلال، هواداران استقلالی در اقدامی خودجوش صفحه اینستاگرامی این بازیکن جوان را پیدا کرده و به طور مجازی از او برای پیوستن به استقلال دعوت کردند.

نکته جالب اینکه آخرین پست اینستاگرامی این بازیکن تبریک ازدواج یکی از دوستانش است که استقلالی‌ها زیر این پست هم او را از استقبال‌شان بی‌نصیب نگذاشته و با کامنت‌های مختلف از او خواسته‌اند هرچه سریع‌تر به پیشنهاد آبی‌های پایتخت پاسخ مثبت دهد.

پیش از این مدیربرنامه‌های این بازیکن عراقی تأکید کرده بود صفا هادی با تیم الزورا قرارداد دارد، اما انتقال وی به استقلال غیرممکن نیست و به زودی نهایی خواهد شد.

استقلالی‌ها معتقدند هادی که یکی از مهره‌های ثابت تیم ملی عراق در جام ملت‌ها خواهد بود، باید پیش از شروع این مسابقات آبی‌پوش شود، چون درخشش احتمالی‌اش در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، قیمت او در بازار نقل و انتقالات را بالا خواهد برد.

صفا هادی ۲۱ ساله که در پست هافبک دفاعی و هافبک وسط برای تیمش با شماره ۵ بازی می‌کند، احتمالاً یکی از خرید‌های گران‌قیمت استقلال در نیم‌فصل لیگ برتر باشد؛ بازیکنی که علاوه بر دستمزد، حتماً مبلغ زیادی بابت حق فسخ قرارداد باید به الزورا پرداخت کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j6roe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 رکورد زدن و کلین‌شیت مهم نیست، فقط برد استقلال اهمیت دارد