تاریخ انتشار: 1397/09/21 23:52
کد خبر: 117979

پیش بازی استقلال - پدیده؛ استارت دو تیم برای قهرمانی؛ یحیی بد موقع به استقلال رسید

در یکی از دیدارهای معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر تیم استقلال تهران مقابل پدیده مشهد صف‌آرایی خواهد کرد. در این بازی گل محمدی به بازگشت به صدر می‌اندیشد و شفر نیز به دنبال ادامه سوق دادن تیم خود به ریل قهرمانی است.
پیش بازی استقلال - پدیده؛ استارت دو تیم برای قهرمانی؛ یحیی بد موقع به استقلال رسید

استقلال تهران یکی از حساس‌ترین دیدارهای این فصل خود را قبل از ورود به تعطیلات نیم‌فصل دوم مقابل پدیده مشهد انجام خواهد داد. این بازی از چندین حیث یک دیدار 6 امتیازی است. نخست آن‌که تیم شفر برای قهرمانی در رقابت‌های فصل رقیبی به نام پدیده را در مسیر خود می‌بیند و حالا باید روبروی این تیم صف‌آرایی کند. دوم این‌که استقلالی‌ها روند رو به رشدی را طی می‌کنند و پیروزی و کسب امتیاز برابر پدیده می‌تواند انگیزه آن‌ها را برای ادامه کار دوچندان کند. انگیزه سوم شاگردان شفر بازی در ورزشگاه آزادی و رقم زدن پایانی خوش در نیم فصل برای هواداران این تیم است. استقلال از 14 بازی خود 6 برد و 6 تساوی کسب کرده و 2 بار نیز متحمل شکست شده است.

در دیدار با پدیده باید دید شفر باز هم به ترکیب خود دست خواهد زد یا با همان آرایش بازی با سپیدرود رشت به میدان خواهد آمد. استقلال با 3 پیروزی متوالی قدم به میدان مبارزه با پدیده خواهد گذاشت.

در نقطه مقابل تیم یحیی گل محمدی اکنون با 30 امتیاز و فقط با اختلاف گل کمتر نسبت به سپاهان صدرنشینی را از دست داده و با پیروزی در دیدار مقابل استقلال می‌تواند گام بلندی برای قهرمانی در نیم‌فصل بردارد. پدیده از 14 بازی قبلی خود آمار خوب 9 پیروزی و 3 تساوی را در کارنامه خود دارد و 2 بار نیز متحمل شکست شده است. حاشیه امنیتی که گل محمدی در میان بالانشینان جدول برای خود پدید آورده موجب می‌شود تا این تیم در جو ورزشگاه آزادی نیز مشکلی برای ارائه توانمندی‌های خود نداشته باشد.

عملکرد خوب پدیده مقابل ماشین سازی نشان می‌دهد که باید منتظر یک دوئل جذاب و دیدنی میان گل محمدی و پیرمرد آلمانی استقلال باشیم.

کوبل داوری:

محمدحسین زاهدی فرد، علی میرزابیگی، رحیم شاهین و سیدرضا مهدی - ناظر: اسماعیل صفیری

5


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dzrqq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



درخواست عجیب معاون ورزشی باشگاه استقلال در آستانه بازی با پدیده