تاریخ انتشار: 1397/09/22 12:28
کد خبر: 117935

بهروز رهبری فرد:اگر سه مربی خوب در ایران داشته باشیم،قلعه‌نویی نفر دوم است!

پیشکسوت پرسپولیس گفت: قلعه نویی کاملاً درست گفت که ۱۵ تیم در یک جام بازی می‌کنند و پرسپولیس در یک جام دیگر، چون هیچ تیمی در حد پرسپولیس نیست.
بهروز رهبری فرد:اگر سه مربی خوب در ایران داشته باشیم،قلعه‌نویی نفر دوم است!

بهروز رهبری‌فرد در واکنش به صحبت‌های قلعه‌نویی گفت: قبل از هرچیز می‌خواستم از قلعه‌نویی تشکر کنم. او کاملاً درست گفت که ۱۵ تیم در یک جام بازی می‌کنند و پرسپولیس در یک جام دیگر، چون هیچ تیمی در حد پرسپولیس نیست. دو فصل گذشته هم این موضوع ثابت شد که پرسپولیس، تافته جدا بافته فوتبال ایران است. از قدیم هم، همین‌طور بود. قلعه‌نویی یادش می‌آید. حتماً در این مورد از او بپرسید!

او اضافه کرد: من فکر می‌کنم بخش‌های دیگر صحبت‌هایش فقط کم‌لطفی است. چطور اشتباهات داوری برای دوستان ما خیلی خوب و عالی است و اشتباه داوری جزئی از فوتبال است، اما وقتی به پرسپولیس می‌رسد، حق‌خوری نام می‌گیرد؟ در آن صحنه ۱۰ داور هم بود، ۸ نفرشان پنالتی می‌گرفت، چون در لحظه ارسال توپ، کمتر کسی می‌توانست خطای منشا را ببیند. به نظرم قلعه‌نویی باید به سال گذشته برگردد؛ همان اتفاقاتی که در بازی با ذوب‌آهن رخ داد و حق پرسپولیس را خوردند، حالا دوباره رقم خورده، اما این بار به ضرر سپاهان!

رهبری‌فرد اضافه کرد: قلعه‌نویی رفیق قدیمی و صمیمی من است. اگر ۳ مربی خوب در ایران داشته باشیم، قلعه‌نویی نفر دوم است! اما فکر می‌کنم این حرف‌ها به ضرر خودش می‌شود، چون مردم چشم دارند و همه چیز را می‌بینند. شاید امیر عصبانی بوده که چنین صحبت‌هایی کرده وگرنه امکان ندارد او تا این حد بی‌انصاف و کم‌لطف شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k759d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احضار امیر قلعه‌نویی به کمیته اخلاق