تاریخ انتشار: 1397/09/22 14:18
کد خبر: 117922

میلاد میداودی: داور با عجله بازیکن ما را اخراج کرد!

بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان گفت: داوری بد نبود اما به نظر من داور می‌توانست به بازیکن ما کارت زرد دوم را ندهد.
میلاد میداودی: داور با عجله بازیکن ما را اخراج کرد!

میلاد میداوودی درباره بازی ذوب‌آهن و نفت مسجدسلیمان گفت: به نظرم بازی خیلی باکیفیت نبود ذوب‌آهن در زمین خودش بود و شرایط مناسبی نداشت و به دنبال برد بود اما ما هم برای سه امتیاز آمده بودیم چون اگر سه امتیاز می‌گرفتیم شرایط ما خیلی بهتر می‌شد، اما همین یک امتیاز هم خوب است. مسائلی مثل داوری هم پیش آمد که نمی‌شود خیلی درباره آن صحبت کرد.

وی درباره داوری ادامه داد: داوری بد نبود اما در صحنه اخراج بازیکن ما فکر می‌کنم خیلی زود کارت دوم را به بازیکن ما داد چون بازیکن ما اعتراض زیادی نکرد و گفت بازیکن ذوب‌آهن تمارض کرده و باید کارت بگیرد اما بازیکن ما اخراج شد تا در 15 دقیقه آخر ذوب‌آهن به ما فشار زیادی بیاورد. به هر حال آنها در نیم‌فصل اول شرایط خوبی نداشتند و امیدوارم با آمدن منصوریان وضعیت ذوب‌آهن بهتر شود. مطمئناً‌ شرایط ما هم در نیم‌فصل دوم بهتر خواهد شد.

میداوودی درباره درگیری نیمه اول که بین بازیکنان دو تیم پیش آمد،‌گفت: یکی از بازیکنان ذوب‌آهن زمین افتاده بود و بازیکنان ما می‌خواستند توپ را به بیرون بزنند اما بازیکن خارجی ذوب‌آهن متوجه داستان نشد و توپ را گرفت که آن درگیری پیش آمد اما به هر حال از این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yv7wm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ویسی: اگر قول‌ها عملی نشود من دیگر نیستم