تاریخ انتشار: 1397/09/23 01:32
کد خبر: 117814

پیش بازی صنعت نفت - سایپا؛ بردن از نان شب واجب تر برای شهریار/ فقط حمایت؛ سیاست مدیران صنعت

صنعت نفت آبادان در آخرین بازی نیم فصل اول باید در خانه از سایپا پذیرایی کند.
پیش بازی صنعت نفت - سایپا؛ بردن از نان شب واجب تر برای شهریار/ فقط حمایت؛ سیاست مدیران صنعت

دو تیم صنعت نفت آبادان و سایپا تهران در حالی به مصاف یکدیگر می روند که هفته گذشته در چارچوب رقابت های جام حذفی به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی در صورتی پیگیری شد که شاگردان علی دایی روی نوار ناکامی بودند و در هفت مسابقه اخیرشان سه شکست و چهار تساوی داشتند، در این هم در آستانه شکست برابر صنعت نفت آبادان قرار گرفتند و تا دقیقه 84 با یک گل عقب افتاده بودند ولی در نهایت توانستند به روند ناکامی دو ماه اخیرشان خاتمه دهند و با برتری مقابل صنعت نفت آبادان در جمع چهار تیم نهایی جام حذفی قرار بگیرند.

پائولو سرجیو سرمربی پرتغالی صنعت نفت نتوانسته هنوز با این تیم نتایج خوبی بگیرد اما به نظر می رسد سیاست مدیریت این باشگاه در حال حاضر حمایت از این سرمربی است. پائولو سرجیو به دنبال کسب سه امتیاز این بازی می باشد تا جایگاه خود را در تیم صنعت نفت مستحکم کند.

در طرف دیگر علی دایی قرار گرفته است، سایپا با هدایت دایی خوب لیگ را آغاز کرد و در جمع مدعیان بود ولی رفته رفته از صلابت تیم سایپا در لیگ برتر کاسته شد. دایی به دنبال پیروزی است تا در ادامه راه به کسب سهمیه آسیایی بیشتر امیدوار باشد.

دیدار دوتیم صنعت نفت و سایپا همیشه یکی از دیدارهای جذاب لیگ برتر بوده است و تنها یک بار دیدار این دو تیم به تساوی انجامیده است. در جدال این دو تیم سایپا بیش تر از صنعت نفت به عنوان برنده میدان بازی را ترک کرده است.

کوبل داوری:

 وحید کاظمی، اسد حاج محمدی، علی اکبر نوری و شاهو اصلانی - ناظر: ایرج نظری

789

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3na88v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غیبت 3 بازیکن سایپا در آخرین بازی نیم‌فصل