تاریخ انتشار: 1397/09/23 17:02
کد خبر: 117784

هوادارن صنعت نفت به نشانه اعتراض وارد ورزشگاه نمی‌شوند

تعدادی از هواداران تیم صنعت نفت آبادان با در دست گرفتن بنر از سایر تماشاگران می‌خواهند که به وضعیت این باشگاه وارد استادیوم نشوند.

در ادامه چارچوب رقابت‌ها هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، دو تیم نفت آبادان و سایپا از ساعت 15 در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند. این دیدار با قضاوت علی بای پیگیری می‌شود.

* پس از اینکه هافبک آذری تیم صنعت نفت آبادان اعلام کرده بود که به‌ خاطر همسرش قادر به ماندن در آبادان نیست و در پایان نیم‌فصل صنعت نفت را ترک خواهد کرد، هواداران صنعت نفت در روزی که این بازیکن از حضور در ترکیب تیمش محروم است، بر علیه این تصمیم او شعار سر دادند.

* تعدادی از هواداران در خارج از ورزشگاه با در دست داشتن بنر نوشته‌هایی، از سایر تماشاگران می‌خواهند تا در اعتراض به وضعیت این باشگاه وارد استادیوم تختی آبادان و تماشای این دیدار نشوند.

* بهای بلیط‌های این دیدار سه هزار تومان تعیین شده و این قیمت در جایگاه ویژه به 10 هزار تومان می‌رسد.

*در روزی که صنعت نفت آبادان برای آخرین بار در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر به میدان خواهد رفت، استقبال بسیار کمی از دیدار این تیم مقابل سایپا صورت داده‌اند.

* مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان از دقیقه 15 این دیدار از سوی تماشاگران حاضر در ورزشگاه مورد اعتراض قرار گرفت. هواداران در شعارهای خود خواستار کناره‌گیری عیسی‌زاده و انجام اقداماتی فوری در راستای بهبود شرایط صنعت نفت از سوی مسئولان شدند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l869k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درگیری لفظی دستیار گل‌محمدی با وینفرد شفر