تاریخ انتشار: 1397/09/23 20:08
کد خبر: 117765

تراکتورسازی 1 - فولاد 2؛ شروع رویایی فولاد با قطبی؛ بازگشت امپراطور به لیگ!

تیم فوتبال فولادخوزستان در اولین حضور افشین قطبی به عنوان سرمربی جدیدش در دیدار خارج از خانه برابر تراکتورسازی به برتری 2 بر یک دست یافت.
تراکتورسازی 1 - فولاد 2؛ شروع رویایی فولاد با قطبی؛ بازگشت امپراطور به لیگ!

در ادامه هفته پانزدهم و پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، تیم مدعی تراکتورسازی در حضور حدود 70 هزار تماشاگر ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز از فولاد پذیرایی کرد و 2 بر یک مغلوب شد.

این دیدار در حالی آغاز شد که افشین قطبی سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس، نخستین حضور خود به عنوان سرمربی جدید فولادخوزستان را تجربه می کرد.

تراکتورسازی این دیدار را با حمایت گسترده هوادارانش هجومی آغاز کرد، اما در دقیقه 24 و برخلاف روند بازی این فولاد بود که با شوت تماشایی رضا میرزایی به گل رسید.

هرچند میزبان در ادامه نیمه نخست برای جبران گل خورده تلاش زیادی انجام داد، اما دفاع منطقی بازیکنان فولاد اجازه نداد تا تراکتورسازی به خواسته اش برسد.

در ابتدای نیمه دوم، فولاد صاحب ضربه پنالتی شد تا لوسیانو پریرا گل دوم میهمان را به ثمر برساند.

در دقیقه 75 کرنر ارسالی احسان حاج صفی را علیرضا نقی زاده به گل نخست میزبان تبدیل کرد تا به امید به نزد هواداران پرتعداد تراکتورسازی بازگردد. با این حال تلاش های تیم میزبان برای گشودن مجدد دروازه فولاد موفقیت آمیز نبود و در نهایت این تیم در خانه تن به شکست 2 بر یک داد.

فولاد با این پیروزی 18 امتیازی شد و در رتبه هشتم جدول رده بندی باقی ماند و تراکتورسازی با 26 امتیاز در رتبه چهارم ماندگار شد تا فاصله اش با سه تیم اول جدول بازهم بیشتر شود.

ترکیب  دوتیم:

تراکتورسازی: محسن فروزان، ایمان سلیمی، محمد طیبی، محمدرضا مهدی‌زاده، احسان حاج‌صفی، علیرضا نقی‌زاده، مهدی مهدی‌پور، مسعود‌ شجاعی، دانیال اسماعیلی‌فر، یوکیا سوگیتا و قائم اسلامی‌خواه

فولاد: حسان مرادیان، فرزاد جعفری، ایوب والی، عبدالله کرمی، رضا میرزایی، عارف آقاسی، میثم دورقی، سینا مریدی، حسن بیت سعید، مهدی زبیدی و لوسیانو پریرا


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qqbo8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فولاد نیمه اول را مقابل تراکتورسای با برد به رختکن رفت