تاریخ انتشار: 1397/09/24 00:10
کد خبر: 117733

5 نکته فنی از بازی پرسپولیس - پارس جنوبی

تیم پرسپولیس با برد ۳ بر یک مقابل تیم پارس جنوبی جم در ورزشگاه آزادی به صورت موقت به رده دوم لیگ هجدهم صعود کردند.
5 نکته فنی از بازی پرسپولیس - پارس جنوبی

۱- پرسپولیس در بازی با پارس جنوبی موقعیت‌های زیادی خلق نکرد (۹ شوت)، اما بیشتر این موقعیت‌ها با دقت بالای ضربات مهاجم‌های این تیم سرانجامی موفق داشت (۷ شوت در چارچوب). سهم علی علیپور از حمله‌های پرسپولیس: بیش از نصف شوت‌ها (۵)، بیش از نصف شوت‌های در چارچوب (۴) و بیش از نصف گل‌ها (۲).

۲- پرسپولیس در نیمه دوم نمایش هجومی متفاوتی نسبت به نیمه اول داشت. ۳ حمله و  ۲ شوت در نیمه اول در مقابل ۱۱ حمله و ۷ شوت در نیمه دوم. در بازی هفته گذشته برابر سپاهان هم بیشتر حمله‌های تیم برانکو در نیمه دوم اتفاق افتاد. به نظر می‌رسد حفظ انرژی در نیمه اول و افزایش فشار در نیمه دوم راهکار سرمربی سرخ‌ها برای عبور از آخرین روزهای مقطع سنگین فصل بوده.

۳- نیمی از بار خلق موقعیت گل‌زنی سرخ‌ها بر عهده امید عالیشاه بود (۴تا از ۸ پاس کلیدی تیم). یکی از این پاس‌های کلیدی به گل اول بازی تبدیل شد تا عالیشاه با ۵ پاس گل به صدر جدول گل‌سازترین بازیکن‌های لیگ صعود کند. عالیشاه در آخرین بازی نیم فصل بهترین عملکردش در این فصل را به نمایش گذاشت (نمره متریکا ۸.۸۶). یک استقبال معنی دار از مهدی ترابی و سروش رفیعی؛ بازیکنان خلاق جدید پرسپولیس.

۴- یک نمایش استاندارد دیگر از بهترین بازیکن این فصل پرسپولیس بر اساس نمره متریکا (احمد نورالهی - نمره میانگین فصل: ۷.۲۲). نورالهی در بازی امروز بیشتر از همه بازیکنان زمین پاس قطع کرد (۵) و با دقت پاس بالای ۹۰٪ (شامل ۶ پاس بلند) و ۲ تکل موفق جای خالی کمال کامیابی‌نیا را به خوبی پر کرد.

۵- بهترین بازیکن پارس جنوبی در این فصل بر اساس نمره متریکا، روح الله سیف الهی (نمره میانگین: ۶.۹۹) بازی را از روی نیمکت شروع کرد. او در نیمه دوم به زمین آمد و باز هم بهترین بازیکن تیمش بود. (نمره متریکا: ۷.۳۲)


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gprzx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پایان غائله و بازگشت فرشاد احمدزاده (عکس)