تاریخ انتشار: 1397/09/24 09:39
کد خبر: 117713

کیایی:می‌خواهیم قهرمان کل فصل شویم

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اعتقاد دارد طلایی های اصفهان با غلبه بر استقلال خوزستان قهرمان نیمه اول لیگ هجدهم خواهند شد.
کیایی:می‌خواهیم قهرمان کل فصل شویم

مهدی کیانی در آستانه آخرین بازی تیمش در نیم فصل اول به ما گفت: «سپاهان یکی از مهم‌ترین تیم‌های فوتبال ایران به شمار می‌رود که در این فصل با حضور بازیکنانی که داریم، مدعی اول قهرمانی شده ایم. ما می‌خواهیم قهرمان کل فصل شویم، اما قهرمانی در نیم فصل را کمترین حق مان می‌دانیم.»

این بازیکن اضافه کرد: «در تیم ما، همه تلاش می‌کنند تا بازی به بازی بهتر باشند. من کسی را نمی‌شناسم که اتفاقات تیم برایش بی اهمیت باشد. مطمئنا در نیم فصل دوم هم با همین قدرت می‌جنگیم که قهرمان شویم. در نیم فصل بعدی نیز، پرسپولیس، پدیده مشهد، تراکتورسازی و استقلال مهم‌ترین رقبای ما در جهت قهرمانی هستند، اما بعید می‌دانم بتوانند حریف مان شوند.»

کیانی که یک هافبک دفاعی به شمار می‌رود، حرف هایش را این طور تمام کرد: «هم تیم خوبی داریم و هم هواداران بسیار خوبی که نسبت به نتایج تیم، حساسیت‌های خاصی دارند. امیدوارم با استفاده از این شرایط بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم و در نهایت سپاهان را به یک قهرمانی دیگر برسانیم. بازی با استقلال خوزستان را جدی می‌گیریم و کاری به جایگاه حریف مان در جدول نداریم. آن‌ها از نظر ما، تیم محترمی هستند و مطمئنا می‌خواهیم یک برد دیگر را بعد از اتفاقات بازی با پرسپولیس، تجربه کنیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m979b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صحبت هایی که دردسرساز شد/سرمربی سپاهان و خانواده اش تهدید شدند