تاریخ انتشار: 1397/09/24 10:42
کد خبر: 117704

مدیران استقلال در ابتدای فصل اشتباه بزرگی کردند/ در نیم فصل دوم هیچ عذری پذیرفته نیست!

پیشکسوت باشگاه استقلال به اشاره به نقل و انتقالات تابستانی گفت: مدیران باشگاه ابتدای فصل اشتباهاتی مرتکب شدند که حاصل آن را در طول نیم فصل اول دیدیم.
مدیران استقلال در ابتدای فصل اشتباه بزرگی کردند/ در نیم فصل دوم هیچ عذری پذیرفته نیست!

سیاوش صفا بخش از جمله بازیکنانی بود که از تیم های پایه باشگاه استقلال به بزرگسالان این تیم رسید و در ابتدای دهه ۶۰ یک هافبک جوان و موثر برای تیمی بود که هدایت آن بر عهده منصور پورحیدری بود. صفابخش خیلی زود بعنوان یک ستاره جوان در تیم استقلال درخشید اما دوران اوج او در این تیم آنچنان بلند نبود و خیلی زود از جمع آبی پوشان جدا شد.

این پیشکسوت استقلال که مدارج عالیه تحصیلی را هم طی کرده است، سالهاست بعنوان مربی در تیم های پایه مشغول به کار می باشد. وی در گفتگو با خبرنگار در خصوص شرایط استقلال و نیم فصلی که از لیگ برتر گذشته اظهار داشت: در ابتدای فصل بازیکنانی از این تیم جدا شدند که هر کدام یک ستون بودند و طبیعی بود که پر کردن جای خالی بازیکنانی مثل ابراهیمی، جباروف و تیام کار ساده ای نبود.

وی اضافه کرد: مدیران استقلال در ابتدای فصل اشتباه بزرگی کردند. آنها می توانستند مبالغ گزافی که در نقل و انتقالات زمستانی صرف به خدمت گرفتن بازیکنانی که در حد استقلال نبودند کردند، بازیکنان فصل قبل را حفظ می کردند. اما این  اشتباه بزرگ باعث شد تا این تیم ضرر و زیان فراوانی ببیند.

صفابخش بیان داشت: بعد از چند هفته بدی که استقلال گذراند، دو سه هفته پایانی شرایط قدری بهتر شد اما مشکلات کلی به قوت خود باقی ماند. مشکلاتی از جمله این که خط حمله آن کارایی لازم را نداشت. در این تیم همه بازیکنان گل زدند به جز مهاجمان و این برای خط حمله تیمی مثل استقلال اصلا خوب نیست.

هافبک پیشین آبی پوشان در خصوص دیدار استقلال و پدیده بیان داشت: پدیده تیم خیلی خوبی بود و فوتبال زیبا و مدرنی ارائه می داد و با شرایطی هم که استقلال تا قبل از آخرین بازی داشت، انتظار می رفت دو تیم بازی با سطح کیفی بالا انجام دهند. اما این بازی نتوانست  انتظارات را بر آورده کرده و هر دو تیم محتاط بودند.

وی افزود: البته استقلال می توانست در این بازی برنده باشد که اشتباه داوری مانع از آن شد. من هم دوست دارم بگویم اشتباه داوری چون نمی خواهم بدبینانه به قضیه نگاه کنم. اما امیدوارم در نیم فصل دوم کمتر شاهد چنین اشتباهات تاثیرگذاری باشیم که باعث تاثیر در نتیجه بازی ها می شوند.

پیشکسوت آبی ها در ادامه خاطرنشان ساخت: شفر فرصت مناسبی در تعطیلات بین دو نیم فصل دارد تا تیمش را به شرایط ایده آل برساند. قطعا در نیم فصل دوم هیچ عذری پذیرفته نیست و هواداران انتظار تیمی خوب دارند که در کنار ارائه بازیهای زیبا، نتایج دلخواه را هم بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39oxoo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صحبت های اولیایی درباره موضوع واگذاری باشگاه استقلال به بخش خصوصی!