تاریخ انتشار: 1397/09/24 13:21
کد خبر: 117683

گروسیان: برای خودم و خانواده ام می جنگم

امروز آخرین بازی لیگ برتر در حالی در اهواز برگزار می شود که چشم همه مدعیان به استقلال خوزستان و مبارزه این تیم با سپاهان یکی از بخت های اصلی قهرمانی است.
گروسیان: برای خودم و خانواده ام می جنگم

بعد از آن فصل رویایی و زیبا که استقلال خوزستان به مقام قهرمانی رسید ، حالا باردیگر و در شرایطی متفاوت چشم ها به تیم آبی اهواز است. قهرمان لیگ پانزدهم البته امسال با کسر شش امتیاز و شرایط عجیب و غریبی که دارد در قعر جدول به سختی گیر افتاده و برای فرار از آن جا کار سختی دارد. امروز و در این شرایط استقلال خوزستانی که سرمربی اش برکنار شده و هنوز تکلیف آینده قطعی نیمکت این تیم مشخص نیست باید به مصاف یکی از غول های این فصل برود. سپاهان که با امیرقلعه نویی تبدیل به تیمی مدعی و قدرتمند شده و امروز با کسب سه امتیاز بعد از چند سال افول به صدر جدول خواهد رسید.

در آن سو اما شرایط کاملا دشوار و نابرابر است. استقلال خوزستانی که مربی دروازه بان ها ندارد باید دروازه اش را برابر تیم تهاجمی و بیرحم قلعه نویی بسته نگه دارد. اما همین موضوع می تواند باردیگر استقلال خوزستان را در فوتبال ایران مطرح کند. موفقیت با دست های کاملا خالی و بدون پشتوانه می تواند به یک تیم چهره های قهرمانانه بدهد. فرزین گروسیان دروازه بان استقلال خوزستان امروز می تواند نقش اصلی این درام شاهزاده و گدایی باشد. او دروازه بان استقلال خوزستان است و یکی از کشف های امیرقلعه نویی است. او در تیم ملی زیر 23 سال ایران مطرح و سپس به استقلال قلعه نویی پیوست. با رفتن امیر به تراکتور او نیز به تراکتورسازی رفت و سپس در محرومیت نقل و انتقالاتی این تیم دروازه بان اول شد. او حالا دروازه بان استقلال خوزستان است و خوب می داند که امروز می تواند نقش اول این مسابقه حساس باشد. چرا که سپاهانی ها خواهان گل خوردنش هستند و طرفداران تیم های دیگر آرزو می کنند که دروازه اش را بسته نگه دارد. گروسیان درباره این بازی و شرایطش گفت:« ما با توجه به شرایطی که داشتیم اما تمرینات خیلی خوبی را انجام دادیم و برای این بازی آماده هستیم.» او ادامه داد:« همه از قدرت سپاهان باخبر هستند اما فوتبال است و ما هم با امید برد به زمین می رویم. درباره خودم باید بگویم در این فصل انگیزه زیادی دارم که خودم را اثبات کنم و فکر می کنم شاید خدا برایم خواسته که شرایط به شکلی پیش برود که مثل بازی امروز توجه زیادی روی تیم و خود من باشد.»

دروازه بان سابق استقلال و تراکتورسازی درباره حضورش در برابر تیم امیر قلعه نویی گفت:« امیرخان مربی بزرگی است و به گردن من واقعا حق دارد. راستش من به این بازی خیلی فکر کردم و احساس کردم یک نوع فینال در زندگی من است. در این بازی برای خودم، خانواده ام و حتی مربیان قبلی ام می جنگم. می دانم اگر عملکردم مقابل سپاهان خوب باشد در نهایت امیرخان هم از اینکه شاگرد خوبی تربیت کرده از دستم راضی باشد.»

او با تایید اینکه کمبودهایی در تیم استقلال خوزستان وجود دارد گفت:« درست است ما الان مدتی است مربی دروازه بان ها نداریم یا برخی مشکلات دیگر اما تلاشمان را با هم با همه کمبودها انجام دادیم و کنار هم هستیم. من خودم انگیزه زیادی دارم به این بازی بزرگ و به همه سختی هایش به چشم یک فرصت نگاه می کنم و امیدوارم بتوانیم سربلند از زمین خارج شویم.»

گروسیان گفت:« استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر بوده و شرایط امروز تیم هوادارانمان را قطعا ناراحت کرده است. ما واقعا شرمنده آن ها هستیم و اما فکر می کنم که آن ها به خوبی شرایط تیم و ما را می دانند و فهمیده اند که بچه ها با تمام وجود بازی می کنند. اگر امروز بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم و در نهایت نتیجه خوبی بگیریم می توانیم با روحیه به تعطیلات برویم و از طرفی هوادارانمان هم کمی روحیه می گیرند.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k75x8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گروسیان: مبعلی و بوستانی تیم را ارنج کردند/ روی گل مقصر بودم