تاریخ انتشار: 1397/09/24 17:01
کد خبر: 117655

ترابی اولین بازی پرسپولیس را از دست داد

ستاره ملی‌پوش و خرید جدید پرسپولیس به دلیل محرومیت در نخستین مسابقه دور برگشت محروم است.
ترابی اولین بازی پرسپولیس را از دست داد

مهدی ترابی که دوران درخشانی در سایپا و جزو ستاره‌های چند فصل اخیر این تیم بود، روز گذشته در آخرین بازی با پیراهن نارنجی پوشان به میدان رفت و قرار است از دور برگشت پرسپولیس را همراهی کند.

این ستاره ملی پوش که در نیم‌فصل اول ۱۴ بازی برای سایپا انجام داد و یک گل به ثمر رساند، در حالی قرار است به پرسپولیس اضافه شود که به علت محرومیت در نخستین بازی دور برگشت حضور نخواهد داشت و جدال حساس سرخ پوشان برابر پدیده که حریف جدی آنها در کورس قهرمانی است را از دست خواهد داد.

مهدی ترابی که در دقیقه ۸۰ دیدار هفته دوم برابر پیکان، دقیقه ۶۴ بازی هفته پنجم مقابل پارس جنوبی جم و دقیقه ۲۸ مسابقه هفته نهم با استقلال تهران کارت زرد گرفته بود، در دقیقه ۶۱ بازی روز گذشته سایپا در هفته پانزدهم برابر صنعت نفت آبادان نیز اخطار دریافت کرد تا به دلیل ۴ کارته شدن، از نخستین بازی نیم‌فصل دوم پرسپولیس مقابل پدیده محروم شود.

با این وجود، پرسپولیسی‌ها که یک نیم‌فصل برای اولین بازی مهدی ترابی با پیراهن تیم‌شان انتظار می‌کشیدند، باید یک مسابقه دیگر صبر کنند تا از هفته هفدهم و دیدار خارج از خانه مقابل فولاد خوزستان او را در لباس و ترکیب پرسپولیس ببیند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dzr7w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پورموسوی: سروش رفیعی را جذب کردیم چون می‌دانستیم به ما کمک می‌کند