تاریخ انتشار: 1397/09/24 18:47
کد خبر: 117637

استقلال خوزستان 1 - سپاهان 1؛ جسورانه ترین نمایش استقلال خوزستان در این فصل؛ جام نیم فصل اول در دستان ژنرال

از چارچوب هفته 15 لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های استقلال خوزستان و سپاهان در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید.
استقلال خوزستان 1 - سپاهان 1؛ جسورانه ترین نمایش استقلال خوزستان در این فصل؛ جام نیم فصل اول در دستان ژنرال

نیمه نخست این دیدار بسیار آزام آغاز شد و تا دقیقه 20 این دیدار، دو تیم در خلق موقعیت عاجز بودند. در دقیقه 23 این دیدار خطای بازیکنان استقلال خوزستان در پشت محوطه این تیم یک ضربه ایستگاهی را نصیب سپاهان کرد. ساسان انصاری موقعیت  را، با فرصت طلبی فراوان در حالی که گروسیان درحال چیدن دیوار دفاعی بود و دیوار دفاعی استقلال خوزستان در حالت پشت به توپ بود، به گل تبدیل کرد تا در میان اعتراض شدید هواداران و کادر فنی و بازیکنان استقلال خوزستان، سپاهان پیش بیفتد. پس از  5  دقیقه توقف بازی دو تیم به بازی برگشتند و این استقلال خوزستان بود که همگان را سورپرایز کرد! حرکت یونس دلفی و برخورد آن با بازیکن سپاهان را رحیمی مقدم پنالتی تشخیص داد. در دقیقه 36 میثم کریمی موفق شد توپ را به تور دروازه نیازمند بچسباند و دو تیم برابر شوند. پس از این گل ضد حملات خطرناک  استقلال خوزستان می‌توانست این تیم را پیش بیندازد. شوت زیبای رضا درویشی به تیر دروازه نیازمند برخورد کرد و در برگشت ضربه نامداری از بالای دروازه به بیرون رفت. از سوی مقابل در دقیقه 44، ضربه یونس دلفی را نیازمند به زیبایی دفع کرد تا دو تیم همچنان با نتیجه 1-1 برابر باشند.

نیمه دوم این دیدار هم آرام آغاز شد اما این تیم سپاهان بود که توپ و میدان را در اختیار داشت. بهترین موقعیت این دیدار را در این نیمه سجاد شهباز زاده در دقیقه 63 از دست داد. ضربه این بازیکن در حالی که با گروسیان تک به تک بود، توسط دروازه بان استقلال خوزستان برگشت داده شد. یک دقیقه بعد داور به ساسان انصاری به دلیل تمارض کارت زرد داد. پس از این بازیکنان استقلال خوزستان به خوبی بازی را کنترل کردند و ارسال های بازیکنان سپاهان را به خوبی دفع کردند. در دقیقه 84 این دیدار، ضد حمله زیبای بازیکنان استقلال خوزستان بازیکنان این تیم را با نیازمند تک به تک کرد که پاس باقرپور را دلفی در کمال ناباوری به بیرون زد. در دقیقه 85 این دیدار، یونس دلفی در محوطه جریمه سپاهان سرنگون شد و داور اعتقادی به پنالتی نداشت و به دلفی کارت زرد نشان داد. استقلال خوزستان در این دقایق ضد حملات خطرناکی را بر روی دروازه سپاهان ترتیب داد اما کم تجربگی بازیکنان این تیم مانع از گلزنی بازیکنان استقلال خوزستان شد. در نهایت دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند.

ترکیب دوتیم:

استقلال خوزستان؛ فرزین گروسیان، میثم شاه‌مکوندزاده، احمد آل‌نعمه، مهرداد پورابوالقاسم، وحید حمدی‌نژاد، میثم کریمی، ایوب کلانتری، وحید نامداری، محمد شریفی، یونس دلفی و رضا درویشی.

سپاهان؛ پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، عزت‌الله پورقاز، حسن جعفری، سعید آقایی، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، محمد کریمی، ساسان انصاری، مهرداد محمدی و سجاد شهباززاده.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m975y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سپاهان با تساوی قهرمان نیم فصل شد