تاریخ انتشار: 1397/09/24 19:25
کد خبر: 117631

رحمتی: بنده درخواستم رعایت عدالت در فوتبال است

کاپیتان استقلال به خبرورزشی گفت: هرگز به جوان‌های استقلال نگفته‌ام که مصاحبه نکنند
رحمتی: بنده درخواستم رعایت عدالت در فوتبال است

سیدمهدی رحمتی بعد از تساوی بازی استقلال و پدیده با عصبانیت در میکسدزون حاضر شد و به سؤالات پاسخ داد. البته خبرنگار خبرورزشی سؤالاتی از کاپیتان استقلال پرسید که در ادامه صحبت کامل رحمتی را می‌خوانید.

* درباره بازی صحبت کنید. چطور بود؟

استقلال هفته به هفته بهتر می‌شود. اشتباه جزیی از فوتبال است و خود من هم گاهی سوتی می‌دهم، اما نمی‌دانم چرا اشتباهات داوری این‌همه گریبانگیر تیم استقلال شده است. در این شرایط سخت ۵۰ هزار نفر کلی مشقت کشیدند و به ورزشگاه آزادی آمدند، اما با ناراحتی باید برگردند منزل. اگر گل نمی‌زدیم می‌گفتیم نتوانستیم، ولی چرا گل سالم استقلال رد شد؟ من از ته زمین دیدم صحنه آفساید نیست، تماشاگر روی سکو‌ها هم متوجه شد آفساید نیست، اما تیم داوری گل را نپذیرفت. عرض کردم من هم اشتباه می‌کنم، اما داوری بازی استقلال مقابل پیکان، سایپا، سپاهان و چند بازی دیگر را ببینید. استقلال یک باشگاه مردمی است. من موقع باخت به عنوان بازیکن و کاپیتان معذرت‌خواهی کرده و می‌کنم، اما الان آقای تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال باید جوابگو باشد.

* تاج مدتی است درگیر مسائل مربوط به منع کار بازنشستگان است.

اگر بازنشسته است که برود. ما که نمی‌توانیم ضرر کنیم به خاطر اینکه یک نفر می‌خواهد از بازنشستگی خارج شود. استقلال که نباید تاوان بدهد. تمام تیم‌ها دارند از داوری انتقاد می‌کنند. هفته قبل سپاهان گلی از پرسپولیس خورد که ۲ سال قبل ما همان‌طور در بازی با پرسپولیس خوردیم. گل حریف روی خطا به ثمر رسید، اما داور مرا از زمین اخراج کرد. فدراسیون هم مرا چند جلسه محروم کرد. مگر می‌شود قانون درباره تیم‌ها و بازیکنان متفاوت باشد؟

* پرسپولیسی‌ها هم معتقدند داوری به ضرر آن‌ها بوده است.

صددرصد درست می‌گویند. همه چیز به ضرر آنهاست، ما در استقلال پول، زمین تمرین خوب و همه چیز داریم!

* خیلی عصبی به نظر می‌رسید.

من هم یک انسان هستم. یک امتیاز تعیین‌کننده است چه برسد ۲ امتیاز در خانه و امتیازات دیگری که در همین هفته‌ها از دست داده‌ایم. بنده نه به احدی توهین می‌کنم نه تهمت می‌زنم و تأکید هم کردم خودم سوتی داده‌ام، ولی وقتی در چند بازی متضرر می‌شوید نمی‌توانید لبخند بزنید و بگویید همه چیز عالی است.

* یک سؤال از شما داریم. آیا به عنوان کاپیتان استقلال به صورت خصوصی از همبازیان‌تان خواسته‌اید زیاد مصاحبه نکنند؟

نه! چه کسی این حرف را زده؟

* این‌جوری می‌گویند.

چه منطقی پشت این شایعات مسخره و پر از نیرنگ نهفته است؟ بازیکن استقلال باید پاسخگوی هواداران تیم باشد. باید با رسانه‌ها صحبت کند و هوادار را در جریان امور خودش و تیمش قرار بدهد. من خودم بعد از باخت‌ها آمده‌ام عذرخواهی کرده‌ام. در مشکلات سینه خود را سپر کردم و به عواقب آن توجه نکردم، چون به عنوان کاپیتان وظیفه دارم پیگیر مطالبات تیم استقلال باشم. همین‌جا به صورت شفاف و رسمی می‌گویم بازیکنان استقلال هرگز از من توصیه‌ای درباره مصاحبه نکردن نداشته و نخواهند داشت و از این به بعد هم خدای ناکرده بعد از ناکامی احتمالی در یک بازی معذرت‌خواهی‌اش با من! مصاحبه بعد از موفقیت‌ها و برد‌ها با بازیکنان!

* صحبت‌های شما درباره رئیس فدراسیون باعث نمی‌شود دلخوری پیش بیاید؟

من با رعایت احترام صحبت کردم. نمی‌توانم این‌قدر صبور باشم که ببینم میلیون‌ها هوادار استقلال ناراحت و عصبی هستند. بنده درخواستم رعایت عدالت در فوتبال است. این که اشکال ندارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dzr6w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رحمتی با تصویر کاپیتان پرسپولیس به زمین آمد