تاریخ انتشار: 1397/09/24 21:06
کد خبر: 117620

گل‌سپاهان صحیح بود، پنالتی استقلال اشتباه

حیدر سلیمانی معتقد است گل سپاهان به صورت صحیح مقابل استقلال خوزستان ثبت شده است.
گل‌سپاهان صحیح بود، پنالتی استقلال اشتباه

در بازی پایانی نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های استقلال خوزستان و سپاهان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. در بازی صحنه‌هایی به وجود آمد که اعتراض هر دو تیم به داور را به دنبال داشت.

در صحنه گل سپاهان، ساسان انصاری از روی یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه استقلال خوزستان، دروازه این تیم را باز کرد. این گل در حالی به ثمر رسید که دروازه‌بان استقلال در حال چیدن دیوار دفاعی تیمش بود. داور این گل را قبول کرد تا اعتراض استقلالی‌ها شروع شود. آنها اعتقاد داشتند چون داور قبل از زدن ضربه، سوت نزده نباید گل را قبول می‌کرد.

حیدر سلیمانی، کارشناس داوری در گفتگو با ایسنا در مورد صحنه گل اول بازی که سپاهانی ها ثبت کردند، می گوید: داور باید این صحنه را مدیریت می‌کرد یعنی چون ضربه آزاد در منطقه خطرناکی بود، داور باید سریعا وارد عمل می‌شد و به بازیکن اعلام می‌کرد که فقط با سوت او حق دارد بازی را آغاز کند اما او به نوعی نتوانست این صحنه را مدیریت کند. به هر حال چون داور به بازیکن سپاهان این موضوع را اعلام نکرد، گل سپاهان کاملا صحیح است.

او در مورد صحنه پنالتی که منجر به گل استقلال خوزستان شد هم بیان کرد: در آن صحنه بازیکن استقلال خوزستان شبیه‌سازی کرد و داور به اشتباه برای آنها پنالتی گرفت.

سلیمانی همچنین در خصوص صحنه‌ای که در انتهای بازی در محوطه جریمه سپاهان اتفاق افتاد هم توضیح داد: در آن صحنه مدافع سپاهان از پشت با دست و با فشاری غیر طبیعی مهاجم استقلال خوزستان را هل می‌دهد که این صحنه باید با اعلام یک پنالتی به سود استقلال خوزستان و اخراج مدافع سپاهان، قضاوت می‌شد که داور این دو کار را انجام نداد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wx5dv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال خوزستان 1 - سپاهان 1؛ جسورانه ترین نمایش استقلال خوزستان در این فصل؛ جام نیم فصل اول در دستان ژنرال