تاریخ انتشار: 1397/09/25 09:38
کد خبر: 117592

طاهری:جواب هواداران ما را چه کسی می‌دهد؟

مربی آبی پوشان پایتخت در واکنش به عذرخواهی کمک‌داور دیدار استقلال و پدیده گفت: عذرخواهی ایشان به جای خودش محترم، ولی جواب هواداران ما را چه کسی می‌دهد؟
طاهری:جواب هواداران ما را چه کسی می‌دهد؟

بیژن طاهری تأکید داشت عذرخواهی کمک‌داور بازی به لحاظ از دست رفتن امتیاز هیچ کمکی به استقلال نمی‌کند. با هم گفت‌وگوی دستیار شفر را مرور می‌کنیم.

* ابتدا از ایرج دانایی‌فرد عزیز شروع کنیم.

من افتخار بازی کنارش را نداشتم، ولی واقعاً آدم خوب و بی‌آزاری بود. شما نگاه کنید؛ چه در دوران فوتبال وچه زمانی که پیشکسوت شده بود، حتی یک بار هم به حاشیه نرفت و جنجالی نشد. از نظر فنی نیز کارش هیچ حرفی نداشت. از جام جهانی و جام ملت‌ها گرفته تا استقلال (تاج)، کاسموس نیویورک و منتخب جهان. همه را تجربه کرد و حتی گل هم زد. واقعاً باید به خانواده‌اش تسلیت گفت.

*برسیم به بازی با پدیده.

نیمه دوم که کاملاً در اختیار ما بود، ولی در نیمه اول هم خیلی خوب بازی کردیم. قبلاً قرار گذاشته بودیم از چهار بازی آینده ۱۲ امتیاز بگیریم، ولی ظاهراً قسمت نبود به آن برسیم. پنج‌شنبه حتی گل هم زدیم، ولی قبول نکردند. گل سالم ما را مردود اعلام کردند. مشکل اینجاست که داور‌ها فوتبال بازی نکرده‌اند. قبلاً داور‌ها خودشان فوتبالیست بودند و شرایط بازی را درک می‌کردند. نمونه‌اش همین آقای جلال مرادی. آقاجلال خودش بازیکن تیم منتخب کرمانشاه بود و با فضای فوتبال کاملاً آشناست. باور کنید من در لیگ آزادگان کمک‌داورانی را دیده‌ام که اصلاً خط آفساید را نمی‌شناسند!

*البته کمک‌داور از بابت مردود دانستن گل صحیح استقلال عذرخواهی کرده است.

عذرخواهی ایشان به جای خودش محترم، ولی جواب هواداران ما را چه کسی می‌دهد؟ آیا با عذرخواهی ایشان امتیاز استقلال برمی‌گردد؟ مسلم است که برنمی‌گردد. ما ۲ امتیاز فوق‌العاده حساس را از دست دادیم و... واقعاً نمی‌دانم چه بگویم.

*نیم‌فصل دوم را چطور می‌بینید؟

دوره فراز و نشیب استقلال تمام شد. حالا بچه‌ها به هماهنگی رسیده‌اند و یک‌دست شده‌اند. در نیم‌فصل چند بازیکن دیگر هم به ما اضافه می‌شوند و تقویت می‌شویم. شک نکنید که در دور برگشت می‌رویم برای قهرمانی.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wx5kr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


همه چیز دست آقای شفر است/لیست امروز به باشگاه تحویل داده می شود!