تاریخ انتشار: 1397/09/25 10:30
کد خبر: 117585

شباهت عجیب دو مهاجم سرشناس و گران قیمت سرخابی ها

رقابت‌های نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال در حالی به پایان رسید که دو مهاجم سرشناس و گران قیمت استقلال و پرسپولیس فقط یک گل برای تیم‌های خود به ثمر رساندند.
شباهت عجیب دو مهاجم سرشناس و گران قیمت سرخابی ها

تیم‌های استقلال و پرسپولیس در حالی به کارشان در نیم فصل نخست لیگ برتر خاتمه دادند که عملکردشان تا حدودی به هم شباهت داشت.

گرچه سرخ پوشان از حیث جمع آوری امتیاز بهتر از آبی پوشان عمل کردند و در نیم فصل نخست ۶ امتیاز بیشتر از رقیب دارند، اما عملکرد دو تیم در تعداد گلهای رد و بدل شده شباهت زیادی به هم دارد.

یکی دیگر از شباهت‌های دو تیم در نیم فصل نخست، گل نزدن مهاجمان آنها است. البته در پرسپولیس علی علیپور با ۲ گلی که در دیدار پایانی زد تعداد گلهای خود را به عدد ۷ رساند تا شرایط خوبی پیدا کند. اما شرایط برای گادوین منشا هیچ تفاوتی نکرد و وی در حالی نیم فصل نخست را به پایان رساند که تنها یک گل برای تیمش زد.

منشا در هفته دوم و دیداری خانگی مقابل فولاد گلزنی کرد و این تنها گل وی در نیم فصل نخست لیگ برتر برای سرخپوشان بود. مشابه همین وضعیت برای مرتضی تبریزی هم پیش آمد.

وی که با سر و صدای زیاد و صرف هزینه‌ای قابل توجه در هفته دوم از ذوب آهن به استقلال پیوست، در همان نخستین بازی مقابل تراکتورسازی گلزنی کرد که این اولین و آخرین گل وی در لیگ برتر برای آبی پوشان بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m97mj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیم نگاه منصوریان به جذب ستاره بزرگ پرسپولیس!