تاریخ انتشار: 1397/09/25 15:03
کد خبر: 117545

نورافکن در استقلال؟ مذاکره با شارلوا برای انتقال دائمی

هافبک جوان و سابق استقلال که این فصل در تیم شارلروای بلژیک بازی می کند یکی از بازیکنانی است که گفته می شود در نیم فصل به ایران بازمی گردد.
 نورافکن در استقلال؟ مذاکره با شارلوا برای انتقال دائمی

با پایان نیم فصل و آغاز فصل نقل وانتقالات زمستانی اسامی سرشناسی برای حضور در تیم های مختلف به گوش می رسد. امیدنورافکن مدافع و هافبک سابق تیم استقلال که در ابتدای فصل به تیم شارلروای بلژیک پیوست یکی از همین بازیکنان است و می تواند یکی از ستاره های نقل و انتقالات زمستانی هم باشد.

او که در حال حاضر در تمرینات تیم امید حضور دارد به خبرنگاران حاضر در تمرین ضمن بیان اینکه فعلا قصد مصاحبه ندارد اعلام کرده که تکلیفش ظرف یک هفته مشخص خواهد شد. گفته می شود که نورافکن در آستانه بازگشت به استقلال قرار دارد اما برسر راه این انتقال گویا مشکلاتی هم هست. نورافکن که با شارلروا قرارداد دارد برای پیوستن به استقلال با چالش دریافت رضایتنامه مواجه است. تیم بلژیکی معتقد است که این انتقال به طور قرضی انجام شود اما استقلالی ها نورافکن را به شکل دائمی می خواهند و همین موضوع به نظر چالش اصلی بین دو باشگاه است. با این وجود آن طور که نورافکن گفته است ظرف یک هفته تکلیف تیم آینده او مشخص خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xg6qw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشتم به استقلال شایعه است