تاریخ انتشار: 1397/09/25 18:06
کد خبر: 117522

چشمی: مصدومیتم در جام جهانی لحظه بدی بود

مدافع تیم ملی ایران و عضو باشگاه استقلال گفت:هر بازیکنی از زمان کودکی در آرزوی بازی برای تیم ملی کشورش است.
چشمی: مصدومیتم در جام جهانی لحظه بدی بود

روزبه چشمی، مدافع تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه استقلال تهران در مصاحبه با سایت AFC درباره مصدومیت در بازی اول تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه گفت: مصدومیت بدی برای من بود. برای من لحظه غم انگیزی بود چون دو بازی بعدی تیم ملی با اسپانیا و پرتغال را از دست دادم. اما این پشیمانی به من انگیزه دو چندان داد تا خودم را برای حضور در جام ملت های آسیا آماده کنم. من جزئی از تیم ملی هستم و می خواستم بهترین نتیجه را بگیریم. واقعا زمان بدی مصدوم شدم اما انگیزه ای شد تا در ادامه مسیر فوتبالی ام با قدرت ظاهر شوم.

وی افزود: هر بازیکنی از زمان کودکی در آرزوی بازی برای تیم ملی کشورش است. باعث خوشحالی است که من به این آرزو رسیدم و برای تیم ملی با تمام وجودم بازی می کنم. تاکتیک های کی روش به ما کمک زیادی کرد اما مهمترین چیزی این بود که او روحیه جنگندگی را به ما داد.

مدافع تیم ملی در پایان گفت: مردم ایران ما را در جام جهانی 2018 دیدند که تا دقیقه 90 در هر بازی با تمام جان و دل بازی می کردیم و تمام توانمان را برای موفقیت تیم می گذاشتیم. به نظرم تیم های ملی ژاپن، کره جنوبی و استرالیا در کنار ایران بیشترین شانس را برای قهرمانی دارند. وقتی شما می دانید که کشوری پشتیبان شماست و برای موفقیت شما دعا می کنند، انگیزه و احساس ارزشمندی به شما می دهد. ما در این مسابقات تمام تلاش خود را می کنیم تا ملت ایران را خوشحال کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yv7qy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرنوشت روزبه چشمی سوژه اردوی استقلال!