تاریخ انتشار: 1397/09/25 22:04
کد خبر: 117487

عالیشاه: یک لحظه احساس کردم دستم شکست!

هافبک پرسپولیس در مورد شرایط این تیم و حواشی اخیر پیرامون داوری صحبت کرد.
عالیشاه: یک لحظه احساس کردم دستم شکست!

 امید عالیشاه در خصوص شرایط پرسپولیس در پایان نیم فصل اول اظهار داشت: شرایط سختی داشتیم و دوران پر فراز و نشیبی بود که خدا را شکر تمام شد و به شکل خوبی هم تمام شد. بازیکنان غیرت گذاشتند و هواداران هم دست از حمایت نکشیدند و خدا را شکر که با نتایج خوبی نیم فصل را به پایان رساندیم. در نیم فصل دوم مطمئنا کار سخت تری داریم و امیدوارم با اضافه شدن نفرات جدید بتوانیم هواداران را مثل همیشه خوشحال کنیم.

وی در مورد عملکرد خوبش در دیدارهای اخیر خصوصاً در بازی با پارس جم گفت: خوشحالم که توانستم برای تیم عملکرد خوبی داشته باشم و اینکه همیشه گفته‌ام اصلاً به شخص خودم فکر نمی‌کنم و فقط برایم مهم نتیجه گرفتن پرسپولیس است و دوست دارم همیشه به تیم کمک کنم و برای تیم مفید ظاهر شوم. امیدوارم در ادامه هم بتوانم مهره مفیدی برای تیم باشم.

هافبک پرسپولیس در مورد آسیب دیدگی دستش هم عنوان کرد: در نیمه اول برخوردی با بازیکن حریف داشتم و با استوک روی دستم آمد. یک لحظه فکر کردم دستم شکست چون درد شدیدی داشت و نمی‌توانستم آن را تکان دهم ولی خدا را شکر اتفاق بدی نیفتاد.

عالیشاه در مورد اعتراضات ادامه دار تیم‌ها به داوری هم گفت: این مسائل میشه وجود داشته است و قبلاً هم در مورد آن صحبت کردم. الان همه می‌گویند پرسپولیس از داوری سود برده و من از عادل فردوسی پور خواهش می‌کنم کارشناسی‌های این فصل و 3-2 سال اخیر را بررسی کنند تا مشخص شود پرسپولیس سود کرده یا ضرر. اشتباه داوری همیشه در فوتبال همه جای دنیا وجود دارد و نباید بیشتر از این به آن پرداخته شود.

وی در پایان با اشاره به حضور مهدوی کیا در تمرین پرسپولیس و اینکه شماره پیراهن او را در حال حاضر برتن می‌کند هم گفت: ایشان یکی از اسطوره های فوتبال کشورمان هستند و هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی یک الگو برای همه بازیکنان هستند و من خیلی خوشحالم که پیراهن چنین بازیکن بزرگی را بر تن کرده ام.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2obdol

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پروفسور از اعتماد به عالیشاه دست نکشید!